Jump to content

vad gillar gtasajten för musik ?


YooSho
 Share

  

180 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Rock.

Lyssnar mest på indierock. Hard Fi, Bloc Party, The Killers, Razorlight, Built to Spill, The Kooks och Death Cab For Cutie är favoriterna just nu.

En del elektronisk indie blir det också, Postal Service till exempel.

Det var mer förut, men en del metal också. Roadrunner United, Trivium, Deftones, In Flames, Slipknot.

Blir lite annan elektronisk musik, Chemical Brothers, LCD Soundsystem (började nyligen), Faithless, Phoenix och liknande.

Det var nog det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Rock.

Lyssnar mest på indierock. Hard Fi, Bloc Party, The Killers, Razorlight, Built to Spill, The Kooks och Death Cab For Cutie är favoriterna just nu.

En del elektronisk indie blir det också, Postal Service till exempel.

Det var mer förut, men en del metal också. Roadrunner United, Trivium, Deftones, In Flames, Slipknot.

Blir lite annan elektronisk musik, Chemical Brothers, LCD Soundsystem (började nyligen), Faithless, Phoenix och liknande.

Det var nog det.

Phoenix är väl själva definitionen av pop?

Nåväl. Too Young är nog 2000-talets bästa singel någonsin. Basta. Tihi.

Ehm, tja, musik. Pet Shop Boys, Pet Shop Boys, Pet Shop Boys, Pet Shop Boys.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nedrans svårt det här var då! Jag ser mig själv som en rocker lyssnade på pop, men popen tar up ganska stor tid av min vardag. Dock återfinns inte många popband på min älsklingslista (förutom Popsicle såklart!) utan där hittar man Kyuss, Queens of the Stone Age och The Clash. Erkänner medvilligt att jag då och då petar in Wish eller Disintegration i stereon men huruvida The Cure ska popband-stämplas är jag jävligt tveksam till.

Vote: Rock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...