Jump to content

gtasajten members...


Funnylin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag ska berätta hur det var för mig: en av mina kompisar tipsade mig om gtasajten. jag gick aldrig in på forumet. men en gång så gick jag in här och läste en topic som jag ville svara på.. jag va ju inte medlem så det stod att jag inte hade tillstånd att svara på den där topicen... så blev jag medlem. först så tänkte ja att (ta inte illa upp) vad är hultenius för en nisse? MEN SEN SÅ LIRKADE (J*vla caps) ut att han var högstahönset här.. sen tog det lite tid innan jag la in en signatur och en avatar. sen dess har jag hängt här........ ;P:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag för min del var jag ute och letade efter fusk till gta3 på google jag försökte hitta en svensk sida först hitta gta sajten men då tyckte jag attt den hade gangska mycket fakta om gta serien och dan efter det så gick jag in på forumet då hade vi ikonboard och vi hade inte så många medelmmar jag tror att hedagården och stellhel och några fler är dom som har varit medlemmar sänn dess nåja då snackade jag mest om gta3 och lärde mig att fusk var dåligt nåja så skapade jag gangska bra förhållande med dom på gta sajten jag var inne här dagligen och lite senare kom funnylin och resten nåja så blev vad jag tycker gangska bra vänmed funnylin också han var gangska aktiv men sänn dess ar han ändrats väldigt mycket nåja det hände att jag fasnade för nått spel ett tag och slutade vara på froumet men så smånigom kom jag tillbacka hit och jag tycker att ni har varit som en andra familj sänn jag kom hit ni har varit väldigt snälla mot mig så det ända jag kan säga är att det önade sig nu vill jag tacka blaque arvid misterwhoope funnylin stellhel och sist men inte minst Hultenius :'( :'( love to the second family >_<:shifty::ermm: :'( :'( :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju nästan samma sak som ni har skrivit för mig men bara att jag kommer ihåg att när jag blev medlem så gick ja mest på "almänt gta snack" och nu finns inget interesant där och jag börjar gå in på off-topic. Och dessutom var det fler "roliga"topic än nu. Jag loggar in typ 1 gång om dagen men det finns inte mycket jag läser :huh: Kanske blir bättre närman skaffar gta vc pc och kan börja snacka om den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag för min del var jag ute och letade efter fusk till gta3 på google jag försökte hitta en svensk sida först hitta gta sajten men då tyckte jag attt den hade gangska mycket fakta om gta serien och dan efter det så gick jag in på forumet då hade vi ikonboard och vi hade inte så många medelmmar jag tror att hedagården och stellhel och några fler är dom som har varit medlemmar sänn dess nåja då snackade jag mest om gta3 och lärde mig att fusk var dåligt nåja så skapade jag gangska bra förhållande med dom på gta sajten jag var inne här dagligen och lite senare kom funnylin och resten nåja så blev vad jag tycker gangska bra vänmed funnylin också han var gangska aktiv men sänn dess ar han ändrats väldigt mycket nåja det hände att jag fasnade för nått spel ett tag och slutade vara på froumet men så smånigom kom jag tillbacka hit och jag tycker att ni har varit som en andra familj sänn jag kom hit ni har varit väldigt snälla mot mig så det ända jag kan säga är att det önade sig nu vill jag tacka blaque arvid misterwhoope funnylin stellhel och sist men inte minst Hultenius :'( :'( love to the second family ;):wub::wub: :'( :'( :'(

skriv med . nästan gång, väldigt jobbigt att läsa :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

många som letade fusk när dom kom hit <_<.

Själv upptäckte jag den här sidan när jag letade efter en svensk GTA 3 sida. Hittade den nästan direkt och när jag sedan 5 minuter efter att ha sett sidan för första gången så upptäckte jag något som kallades för forum, och då registrerade jag mig här direkt :angry:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...