Jump to content

gtasajten members...


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Okej det här kanske skulle vart en poll...men jag vill ha rediga svar så....Frågan lyder: Varför är ni sk members här???

Mitt svar: Från början var gtasajten just gtasajten för mig....jag gick inte ens in på off-topic(Spam fanns inte då)...men nu är ju allt annorlunda....gtasajten är inte längre gtasajten för mig(Är det inte sant att flest inlägg görs i off-topic och spam???)den är den ultimata communityn...liksom jag har "hängt" här sen i sommras och det känns faktiskt som om man känner en del här(På både gott och ont då)....jag besöker inte det här forumet bara för att det handlar om GTA(Vilket jag gjorde från början)....jag besöker det faktiskt inte för att det handlar om GTA över huvud taget längre!...det här är så mycket mer för mig....jag är gtasajten beroende(pga alla ni medlemmar som gör det så roligt att vara här....)....hoppas inte detta låter för sentimentalt nu :D ...Jag skulle vilja ta tillfället i akt att tacka Hultan för att han skapade det här en gång i tiden....och dessutom är väl jag så nära man kan komma(Hittils)3:e ledaren här....eller va det förrut asså....det kanske inte är så många som kommer ihåg att jag faktiskt också varit(MINI)moderator här en gång i tiden(Var tvungen att få ur mig det).....och jag hoppas på många svar nu!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Samma för mig Funny, nästan... Direkt när Hultan öppnade forumet blev jag medlem (nästan, kom på plats nr 11) Bara för att Jag älskade (och gör) GTA-serien... Men nu under väntan på VC:pc så är jag bara i forumet för att det är ett forum, DET GÅR JU INTE SLITA SIG IFRÅN DET!!!! även fast man ibland önskar att man kunde det) Under denna tiden (mitt i mellan vc till ps2 och pc) Bryr jag mig nästan inte om att läsa gta trådarna... GTA1-3 känns lite uttjatat och VC berör img inte så mycket just nu. Men forumet är minst lika roligt för det!!! :huh: Alla medlemar man lärt känna mer eller mindre, en del lite väl häftiga fajter ibland (ganska kul när man tänker tillbax på det), all humor mm. Ingen sulle orka läsa om jag drog upp alla bara saker :D ... Den ända nackdelen med forumet är nog att man blir beroende :D Man borde ju lägga mer tid på läxor mm. i stället för att sita på samma sida dag ut och dag in -_- Men det går ju bara inte!!!!!!!!!!!!!!!! Tack så mycket hultan!!! Jag hade nog inte kunnat leva utan dig :wacko: (misstolka inte det). tack för min talan då!

ps: Vilka minnen som väcks av att man sitter och skriver här... Jag har fortfarande ett svagt minne av när man gick in på gtasajten och klickade på kanppen forum och det stod nåt i stl med "forumet beräknas öppna innom två månader" kanske inte riktigts så, men något liknande (jag och mitt minne) :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, egentligen hade jag väl inte blivit medlem här över huvud taget om det inte hade varit för att Arvid var medlem här. Semestern var nästan slut den där dagen när jag första gången besökte forumet...Jaha tänkte jag väl bara, tills jag såg en medlem vid namn Arvid (Och jag kunde inte ta miste på tx. stilen i hans inlägg m.m) Så jag registrerade mig egentligen bara på skoj och tänkte ha en liten Surprice för min vänn så att säga, Och det var verkligen tur att man registrerade sej säger jag bara...I början var jag ungefär som Funnylin tittade bara i Gta forumen och det gammla hederliga "Allmänt GTA-Snack" som försvann när storstädningen den andra November ägde rum. Om jag postade i Off Topic så var det för att få hjälp med min krongeldator. I början var jag också så där löjligt arg på folk som var lite halvkaxiga idag använder jag hellre :huh: i stället för :D när jag ska säga till om något som jag inte finner bra.Inne var man inte heller särskilt mycket i början...men sedan när man lärde känna alla trevliga personligheter här så blev det mer och mer...Det har ju varit vissa typer av den mera jobbiga sorten här också...Ett tag när det bara var massa stök och bråk i forumet tänkte jag till och med lämna sajten, Men det gick ju inget bra...En halvtimma tror jag jag klarade mig. Och ska jag slitas till något sådär så måste det vara något speciellt. Idag tittar jag inte längre först i GTA forumen utan dom i Allmänt avdelningen...det har blivit mer än "bara" ett GTA Forum...En plats där man kan diskutera om nästan allt möjligt!! Ska också passa på att framföra mitt varma tack till GTA Sajten "Face for ever" överarbetade Hultan!! Tack för att du orkar hålla sajten igång!! Kämpa vidare!! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E det bara vi gammla ökenrävar som kommer skriva här eller??

Jaja, jag blev oxå medlem i sommras o det är det bästa jag har gjort på flera år.. Nästan iaf...

Det var min goda vän Mikael (Mika på forumet) som tipsade mig om sidan www.gtasajten.com en dag..

GTA III hade precis kommit ut till PC men jag hade det inte så jag tänkte att.. Vad ska jag göra där, jag som inte har spelat GTA sen Det allra första GTA kom ut...

Men men, jag klickade på länken och skikade runt lite.. Värkade ju inte så farligt faktist...

Efter en två veckor så hade man börjat gå in på sajten regelbundet och en dag så tänkte ajg att amn kanske borde gå med i forumet.. Vid denna tidpunkt så viste jag knappt vad ett forum var men jag blev medlem ändå..

Eftersom jag trodde att forumet bara handlade om GTA så gick jag o köpte GTA III och började köra.. Ojojoj, vilket spel! jag var fast direkt.. Men jag hade ju iaf inte klarat ut det utan forumets hjälp.. Tur att det fanns tillgängligt..

Efter ett tag fick jag syn på Off-topic forumet och efter den dagen var jag fast.. Det går bara inte slita sej och som fynnylin säger så har man skaffat sig nya vänner som man aldrig skulle blivit vän med annars..

Jag kan triumferas med att jag har skapat den mest lästa/skrivna topicen genom forumets historia och att jag har fått många att säga Håller med till 100%!(W0RD) i olika sammanträffanden... Sen så värkar jag ha bra humor enligt vissa(tror jag iaf?!?).. Sen så har man ju vunnit tävlingen Mr. GTAsajten oxå.. hehe... :(

Jag vill tacka Hultenius för allt hans slit för en sån här underbar sida som jag inte skulle klara mig ifrån ett dygn asså!!! TACK!!! :D:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle också vara roligt om du Hultan skulle kunna ge din bild av det hela...trodde du verkligen att det skulle bli så här stort?...Vad är det roligaste med att driva en så pass stor community?...Vad är nackdelarna(Förutom skyhöga kostnader och för mycket trafik då)???....och lite annat...(Minst lika lång text som få se....den av oss medlemmar som i denna topicen skrivit mest text :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle också vara roligt om du Hultan skulle kunna ge din bild av det hela...trodde du verkligen att det skulle bli så här stort?...Vad är det roligaste med att driva en så pass stor community?...Vad är nackdelarna(Förutom skyhöga kostnader och för mycket trafik då)???....och lite annat...(Minst lika lång text som få se....den av oss medlemmar som i denna topicen skrivit mest text :D )

JAJAJA kom igen Hultan!!! Fast man måste nog ha ganska mycket att säga när man är admin, Så minst det dubbla av den som skrivit mest :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att många här på forumet tycker jag är forumets största klagare....jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu....kanske jag är det....jag tänker nästan aldrig på vad jag skriver(Ett under att jag inte blivit bannad kanske???)...men är det nån som har fel så är jag den förste som påpekar det!!!(Om jag över huvud taget vet om att personen ifråga har fel)....och ofta när jag vet att jag har fel brukar jag ändå föra en debatt för att i slutändan få rätt iaf...och det har väl den jag debatterat med mest fått känna på några gånger(Wild Hawk)andledningen till att det blev så från början var nog att han(efter att jag skapat två rollspel)skapade en hemsida för gta-rollspel....det låter nog också ganska sjukt!....Jag skulle iaf vilja be om ursäkt till alla dom jag...ehh...."sårat" speciellt Wild Hawk då!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att många här på forumet tycker jag är forumets största klagare....jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu....kanske jag är det....jag tänker nästan aldrig på vad jag skriver(Ett under att jag inte blivit bannad kanske???)...men är det nån som har fel så är jag den förste som påpekar det!!!(Om jag över huvud taget vet om att personen ifråga har fel)....och ofta när jag vet att jag har fel brukar jag ändå föra en debatt för att i slutändan få rätt iaf...och det har väl den jag debatterat med mest fått känna på några gånger(Wild Hawk)andledningen till att det blev så från början var nog att han(efter att jag skapat två rollspel)skapade en hemsida för gta-rollspel....det låter nog också ganska sjukt!....Jag skulle iaf vilja be om ursäkt till alla dom jag...ehh...."sårat" speciellt Wild Hawk då!!!

har inte jag märkt... inte mycket iallafall... För mig är du en av dom som jag "litar mer" på!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alltid tyckt att du varit lite syrlig Funny, men det är ju bara bra med lite krydda (Även om det kanske som sagt har gått till överdrift någon gång ibland... :huh: )

Jo det är sånn jag är(Det går inte ändra på mig inte!!!)....Och till överdrift har det nog gått mer en nån gång ibland!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har inte jag märkt... inte mycket iallafall... För mig är du en av dom som jag "litar mer" på!!

Det tackar jag för!...Det är nog så med oss som vart med ett tag....Du, Misterwhoopee, Arvid, StellHell toppar ju min lista(Det är en orankad lista!..asså bland dom som är med då)....hoppas inte jag glömt nån nu...det var en...vad var det han hette...hmm...just det Hultan var det ju också!!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju till och med blivit beskylld för att ha Mensvärk en gång förlängese´n när du var riktigt grinig...Det kommer jag aldrig glömma!! :P

Ja just det....vem va det som sa det nu igen?...Det har jag blivit beskylld för att ha på diverse Engelsktalande forum också(Där jag också kallar mig för Funnylin...dom uttalar det Funnylynn)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...