Moongoose Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Men herregud (fan va oateistiskt av mig, får ge mig själv en rejäl spanking)...tss. Men, nej :'( Dumma :'( Ta bort ;_; Du förstör>_> Jag vill att mskor ska se upp till mig för jag hittar sånt. Dom i min klass tror att jag har manuset Redigerad 20 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Men herregud (fan va oateistiskt av mig, får ge mig själv en rejäl spanking)...tss. http://www.spoilerfix.com/theoc.php Du blir skummare och skummare... men tack! Redigerad 20 november, 2005 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Du blir skummare och skummare... Självfallet. Skummare och Skummare är mina två andranamn. Vid alla krulliga kalufser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Du blir skummare och skummare... men tack! Det är jag som ska lägga ut spoilerserna :'( Nälla @Scummy: Yeh, snart kommer vi se dig som en av "The Others" i Lost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 And, she's in James Blunt's "Goodbye my lover" music video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 And, she's in James Blunt's "Goodbye my lover" music video Bilden syns inte, alltså. Förtydligande: Han menar Mischa Barton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vilken bild? Det är flera.. Btw : Subways bandet Nr2 Subways Är dom som var med i senaste och kommande, vad jag läst... *Om man följer amerikanska delen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vilken bild? Det är flera.. Btw : Subways bandet Nr2 Subways Är dom som var med i senaste och kommande, vad jag läst... *Om man följer amerikanska delen* Ser ingen utav dem.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Här =) =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Förlovade =) Adam "Seth" Brody is hotter then ever Johnny Depp has lost his crown as teenage pin-up to The OC geek Adam Brody. Teenage girls have fallen out of love with sports stars like David Beckham and rugby hero Jonny Wilkinson, according to this year's survey for CosmoGIRL! magazine. Clean-cut looking popstars like Robbie Williams and Will Young are also out of favour while rock and grunge types are in. Pete Doherty, self-confessed drug addict and Kate Moss's on-off boyfriend, is a new entry at number 41. Desperate Housewives star Jesse Metcalfe (14), who plays the show's hunky pool boy, and Jude Law (18) are also new entries. Brody, the man in first place in the Most Wanted poll, found fame as OC "geek" character Seth Cohen. A CosmoGIRL! spokeswoman said: "Teens are ever more accepting of this 'type' who would never have been seen on the radar previously." Five of the top ten new entries are goths or rockers, including Green Day frontman Billie Joe Armstrong (6) and Brandon Flowers (13), lead singer of The Killers. Former Busted star Charlie Simpson, Hollywood star Leonardo DiCaprio, soccer hero Michael Owen, Lord of the Rings star Elijah Wood, and Peter Andre have either dropped off or are out of this year's list of who's hot and who's not. Beckham drops from 13 to 40 this year, while Robbie Williams and Jonny Wilkinson are completely out and Charlie and the Chocolate Factor star Depp slides from number one last year to seventh place. The chart, compiled from 38,989 votes by magazine readers with an average age of 15, appears in the December issue of CosmoGIRL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Förlovade =) Bah, han är ju risig som räven raskar över isen.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Sista avsnittet säsong 3: Så... nån av huvudrollerna kommer dö nästa vecka. Vem tror ni? De har ju spelat in 5 olika slut med olika karaktärer så det kan vara vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Sista avsnittet säsong 3: Marissa, hon vill ju inte vara med mer i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Fast Marissa är bara ett rykte. Hon kommer lämna serien men vara med i säsong 4 som gäst, om hon överlever. Sanningen är att bara 2 personer vet vem som kommer dö. Seriens skapare och han som klippte ihop avsnittet. Inte ens skådespelaren själv vet vem som kommer att dö. Därför filmade de dödsscener med varje karaktär för att ingen ska veta. Redigerad 11 maj, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Mhm: http://i27.photobucket.com/albums/c183/lov.../11/tvguide.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Någon som kan skriva alla låtarna som är med på The O.C soundtrack skivorna? Edit: Hittade allt på wikipedia Redigerad 14 maj, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag är inte säker alls på att någon huvudkaraktär kommer dö. Varför skulle Mischa Barton (stavning) vilja lämna serien ? Och hade hon lämnat serien hade tittarsiffrorna bara vroooom...störtat, tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hon vill satsa på en filmkariär och är rädd att vara fast i 1 serie ska sabba hennes kariär. Sen så är det klart att 1 av huvudrollerna kommer att dö. I den senaste trailern så visar de en varsin bild på alla huvudkaraktärerna och säger att en av dem kommer inte överleva avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hon vill satsa på en filmkariär och är rädd att vara fast i 1 serie ska sabba hennes kariär. Vart kan man hitta den trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Vart kan man hitta den trailern? Kolla moronis bild ett par inlägg upp. Den är väl FOX officiell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts