Jump to content

The O.C


Moongoose
 Share

Recommended Posts

Det finns en egen liten Lost topic, som typ alla medlemmar är på :P .

Nu kommer den egna O.C ;)

Varje Onsdag, kl 21.00 på Kanal 5, sänds det fantastiska programmet.

I nästa avsnitt

Kirstens alkoholproblem blir uppenbara. Seth och Zach förklarar sig vara rivaler om Summers gunst. Marissa mår dåligt efter Treys våldtäktsförsök.

I Usa är det just inne i ett uppehåll, och kommer tillbaka den 3 Nov, den kommande torsdagen denna vecka (imorgon).

Finns det några konspirationer som i Lost? :rolleyes:

Äe det något som du tror inte märks när man kollar igenom avsnittet en gång, men ser nästa som är lite roligt?

Diskussionen är valfri =)

*Kom inte och förstör med t ex; "Oc suger!!", vi gilalr det, och låt oss ha det för oss då*

Redigerad av Moongoose
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

OC Suger!! :) Nä jag har ingen aning faktist... Aldrig tagit mig tid att se det omtalade programmet. Men av vad jag har hört så värkar det inte vara en serie som faller mig i smaken, men man vet aldrig ska kanske kolla ikväll då...

Gah! :rolleyes::P

Alla har olika smaker. Därför bör man se med egna ögon istället för att någon annan bestämmer för en själv om att den är bra/dålig.¨

Gillade inte det jag hörde från början, men när jag började kolla.. Ja, kolla på mig nu bara ;)^_^:P

Det kommer nog vara lite förvirrande när du hoppar in såhär mot slutet av andra säsongen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säker på att det visas? :ermm:

Yep ;P

Hey OC Insider!What's happening? There's a lot going down in Newport: In Episode 5, "The Perfect Storm," which airs 11/3

En liten liten sak som kommer hända i avsnittet:

We'll see a sleuthing Seth and Summer texting, photographing and catching bad guys in the act on their new T-Mobile Sidekick IIs.

Sen, en lite mer intressantare sak :P

Spoiler : My O.C. mole's roommate has a friend whose sister just tested for the role of Marissa's li'l sis, Kaitlin. And like any good spy, he/she promptly forwarded me the official character breakdown. And like any good pooper scooper,

(Ja! Då kan jag komma med mer till er=) )

I'm sharing it with you here:

Kaitlin Cooper: 14 to 17, could also be 18 to play younger, Caucasian, beautiful, hot. Marissa's little sister is back from boarding school and it's clear she's growing up… way too fast. Hell on wheels, a precocious Lolita. Sexy beyond her years, cunning, intelligent, sarcastic. A bitchy bombshell, but we root for her. Recurring guest star.

Redigerad av Moongoose
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...