Jump to content

The O.C


Moongoose
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om sista avsnittet i säsong 3:

HERREGUD!!! MARISSA DOG!!! Jag visste att någon skulle dö men det kändes ändå så plötsligt på nåt sätt. Så hemskt. Fast jag föredrog visseligen att hon dog framför nån av de andra huvudrollerna men ändå. :'(

Om säsong 4:

"When the series returns for season four, high school seems like a distant memory to the young graduates, who have been thrust into adulthood after the life-changing events of graduation night.

Who heads to college to try to put the past behind them? Who stays in town because they can’t let the past go? Will the person responsible for the tragedy go free? Or will someone decide that the way to heal is through revenge?

It’s a battle for RYAN’s (Ben McKenzie) soul as the Cohens struggle to keep him focused on the future, fighting the forces that threaten to pull him back into his old life. SANDY (Peter Gallagher) returns to the Public Defender’s office, and he and KIRSTEN (Kelly Rowan) find themselves reaching out to another troubled teen, but this one is not a stranger. It’s KAITLIN COOPER (Willa Holland), the number-one troublemaker at The Harbor School, and too much to handle for her mother JULIE (Melinda Clarke), who’s off making some trouble of her own. The person most excited about leaving high school (SETH?) finds himself back there – as a teacher. And new cast member TAYLOR TOWNSEND (Autumn Reeser) finds herself with some unlikely new roommates – and family members.

As much as the arrival of Ryan has changed the lives of this community, so too has the departure of Marissa. The season hits the ground running with just the right mix of heart, humor, action and romance as our characters embrace their futures together. It’s a new day on THE O.C. … "

Nya vindar blåser fram i The O.C. TAYLOR och KAITLIN blir huvudroller. Första halvan av säsongen verkar komma handla om hur de ska komma över Marissas död.

Ser fram mot det här.

Trailer för säsong 4 (Stora spoilers för slutet på säsong 3)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fitta. Jag grät nyss på riktigt när jag såg trailern för säsong fyra.

Om inte Ryan, Summer och Seth är huvudrollerna kommer jag definitivt sluta kolla på serien. Fyfan jag vill bara gråta lite till, så otroligt jävla vackert när Ryan bar på Marissa där i slutet :'( :'( :'( :'(

Redigerad av Dexy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

O.C är ju inte särskilt bra längre, första säsongen var bra men dom andra har jag mest kollat för att jag vill att det ska bli som säsong ett... men det har bara blivit värre och värre.

Jag menar, början av säsong fyra var ju helt åt helvete men i avsnitt tre lyckades dom i alla fall få ihop det någorlunda.. Måste vara rätt svårt att bestämma hur de ska reagera på Marissas död, för i andra fall brukar ju bara Seth skämta om det så är allting bra igen, men så kunde han ju inte göra nu :ermm:

Aja, jag ska se klart det iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...