aikjonas12 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Plockade fram alla elektroniska pryttlar också, bara för syns skull...och det blev ju en del. Datornhörnan Äntligen någon som använder mac. Det är mac man ska ha, även om man ska spela... Edit: Du har inte lagt fram en svart ipod? Vars tillhörande kartong ligger där uppe på skivstället(där det inte finns några skivor, vad kan det bero på..? ). Redigerad 9 september, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Plockade fram alla elektroniska pryttlar också, bara för syns skull...och det blev ju en del. Datornhörnan Vad är en Ipaq? *EDIT* Mycket vacker Mac du har. Jag gillar dem! Redigerad 9 september, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Äntligen någon som använder mac. Det är mac man ska ha, även om man ska spela... Edit: Du har inte lagt fram en svart ipod? Vars tillhörande kartong ligger där uppe på skivstället(där det inte finns några skivor, vad kan det bero på..? ). Ipoden ("Ipod G5 30GB")ligger i ett vitt silikonskal, det var den enda färgen som fanns kvar Och jag äger knappt några skivor, min pappa har en shyst samling dock. Och en iPAQ är en handdator från HP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Min datorhörna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Coool musmatta vart kan man köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Coool musmatta vart kan man köpa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Coool musmatta vart kan man köpa den? Finns flera att välja på. http://www.bokus.com/cgi-bin/book_search.c...p;x=23&y=11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Finns flera att välja på. http://www.bokus.com/cgi-bin/book_search.c...p;x=23&y=11 Haha . kanske ska beställa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Såhär ser det ut i min "datorhörna". Orkade inte se till o få med själva burken men det får duga såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Såhär ser det ut i min "datorhörna". Orkade inte se till o få med själva burken men det får duga såhär Precis så städat ska en riktig man ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Precis så städat ska en riktig man ha det Jag fattar inte hur ni orkar ha så stökigt runt om tangentbordet osv. jag skulle dö haha. (jag lägger det på golvet istället). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Jag fattar inte hur ni orkar ha så stökigt runt om tangentbordet osv. jag skulle dö haha. (jag lägger det på golvet istället). Jag lägger allting på mina hyllor. Och i fönstret. Och under sängen. Och ovanför garderoben. Redigerad 11 september, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (jag lägger det på golvet istället). DU skulle se mitt golv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 DU skulle se mitt golv Jag har en känsla av att du har ett rent och fint golv, rätt eller fel? btw, blir det inte jobbigt när det börjar bli fullt på skrivbordet? vad gör du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har en känsla av att du har ett rent och fint golv, rätt eller fel? btw, blir det inte jobbigt när det börjar bli fullt på skrivbordet? vad gör du då? Tar en näve skräp och slänger, Skitsamma. Man har väll inget viktigt på skrivbordet ändå eller? Några läxor man glömt göra typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag har en känsla av att du har ett rent och fint golv, rätt eller fel? btw, blir det inte jobbigt när det börjar bli fullt på skrivbordet? vad gör du då? Fel, större saker, som chipspåsar och läskflaskor och muffinsfodral hamnar där, blandat med snorpapper och runkpapper. när det blir för fullt så hämtar jag en papperspåse och slänger allt skräp i, och ställer disk i disken. Resten får ligga kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Fel, större saker, som chipspåsar och läskflaskor och muffinsfodral hamnar där, blandat med snorpapper och runkpapper. när det blir för fullt så hämtar jag en papperspåse och slänger allt skräp i, och ställer disk i disken. Resten får ligga kvar. Säger bara: Stämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Säger bara: Stämning! Säger bara... USCH! (eller eeeeeeeeeew) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Precis så städat ska en riktig man ha det Självklart! Varför städa när det ändå blir lika "smutsigt" efter fem minuter?? Ni skulle bara se mitt golv.. Har en gång mellan dörren och sängen samt en gång mellan sängen och Datorn.. Underbart rum O med den nya datorn behövs ju bara gången mellan datorn och sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Min datorhörna hos pappa. Ska ta kort på den jag har hos mamma snart. Edit: Nu finns bilderna på hörnan hos mamma också. Och min kompis kom med på ett hörn också Redigerad 12 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts