Jump to content

Ändra trådtitlarna


Corleone
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att vanliga medlemmar skulle kunna ändra titeln på de trådar de skapat för att på så sätt spara moderatorena en del jobb.

Om tillexempel man skapar en tråd vilken innehåller ett stavfel i titeln, eller att man är missnöjd med titeln och känner för att byta, så ska man själv kunna gå tillbaka och editera det.

Vad tycker ni?

Hoppas att ni förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att vanliga medlemmar skulle kunna ändra titeln på de trådar de skapat för att på så sätt spara moderatorena en del jobb. 

Om tillexempel man skapar en tråd vilken innehåller ett stavfel i titeln, eller att man är missnöjd med titeln och känner för att byta, så ska man själv kunna gå tillbaka och editera det.

 

Vad tycker ni?

Hoppas att ni förstår vad jag menar.

Detta har jag inte alls tänk på, men måste säga att det var en strålande ide! Håller verkligen med dig! Underlättar jobbet för moderatorerna ja. Och om man skriver fel eller stavar fel kan man ändra det. Borde bli så, ja. :lol:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte att vi ska införa det. Tänk er själva vilken oreda det skulle bli om alla tilläts ändra sina topic-titlar, man är här en dag och läser en topic, nästa dag hittar man den inte eftersom skaparen bytt namn på den. Vissa skulle kanske rentav roa sig med att byta namn på sina topicar.

Det andra förslaget om att vanliga medlemmar ska få redigera sina pollar är inte heller så bra. Hur skulle det se ut om man kunde lägga till eller ta bort alternativ från omröstningen när vissa redan har lagt sin röst? Nej, det är nog bra som det är nu. Om något går snett när ni skapar en poll, vilket händer rätt ofta, eller om ni har stavat fel i en titel är det bara att kontakta en mod så fixar vi det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte att vi ska införa det. Tänk er själva vilken oreda det skulle bli om alla tilläts ändra sina topic-titlar, man är här en dag och läser en topic, nästa dag hittar man den inte eftersom skaparen bytt namn på den. Vissa skulle kanske rentav roa sig med att byta namn på sina topicar.

Det andra förslaget om att vanliga medlemmar ska få redigera sina pollar är inte heller så bra. Hur skulle det se ut om man kunde lägga till eller ta bort alternativ från omröstningen när vissa redan har lagt sin röst? Nej, det är nog bra som det är nu. Om något går snett när ni skapar en poll, vilket händer rätt ofta, eller om ni har stavat fel i en titel är det bara att kontakta en mod så fixar vi det.

Håller med där.

Och absolut inte poll-alternativen.

Det skulle missbrukas och ingen skulle känna igen något.

:0

Ed..

Tänk vad Cortez skulle kunna göra i sin Tupac-tråd, han skulle kunna

ändra Nej till Ja, så det var fler som röstat Ja till frågan. :0

J/K :lol:

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte att vi ska införa det. Tänk er själva vilken oreda det skulle bli om alla tilläts ändra sina topic-titlar, man är här en dag och läser en topic, nästa dag hittar man den inte eftersom skaparen bytt namn på den. Vissa skulle kanske rentav roa sig med att byta namn på sina topicar.

En idé vore ju att man kunde ändra titeln inom t ex en timme efter att man skapat tråden, det skulle skydda både mot stavfel och missbruk... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sant att det e ganska mycket stavfel i trådar (slarv oftast antar jag) men det ör ju ändå inte det som är jobbigt, det jobbiga är när topic namnen är t ex. HJÄLP!!! osv. och om man ska skapa en topic kan man väl lika gärna tänka efter innan så man skapar rätt namn?

Helt rätt. Synd att inte alla gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sant att det e ganska mycket stavfel i trådar (slarv oftast antar jag) men det ör ju ändå inte det som är jobbigt, det jobbiga är när topic namnen är t ex. HJÄLP!!! osv. och om man ska skapa en topic kan man väl lika gärna tänka efter innan så man skapar rätt namn?

Tycker det är lika jobbigt med stavfel, om man ska skapa ett inlägg kan man lika gärna försöka stava rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...