Jump to content

Ändra trådtitlarna


Corleone
 Share

Recommended Posts

Nej det är en moderators jobb att sköta.

För det känns som att det bara kommer bli mer oseriöst, till exempel om man startar en tråd och som heter ex. "Jag behöver hjälp med uppdraget blablabla" och ingen lyckas hjälpa personen. Då tror jag man senare kommer döpa om sitt trådnamn till "ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HJÄLPA MIG ELLER? LOSERS".

Ja det är inte säkert att sånt kommer hända men det känns så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är en moderators jobb att sköta.

För det känns som att det bara kommer bli mer oseriöst, till exempel om man startar en tråd och som heter ex. "Jag behöver hjälp med uppdraget blablabla" och ingen lyckas hjälpa personen. Då tror jag man senare kommer döpa om sitt trådnamn till "ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HJÄLPA MIG ELLER? LOSERS".

Ja det är inte säkert att sånt kommer hända men det känns så.

Känner också så.

Vet ej ifall vem jag ska hålla med nu :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra det på andra forum så varför ska man inte kunna det här? Iochförsig är det inte invision powerboard då.

Nackdelen med att folk missbrukar det så är det väl inte svårare att man ger de en dags hybernating eller något åt det hållet.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nackdelen med att folk missbrukar det så är det väl inte svårare att man ger de en dags hybernating eller något åt det hållet.

Fast då får ju moderatorerna arbeta lika mycket i alla fall. Då kan de väl lika gärna bara få ändra trådtitlarna själva istället. För jag kan nästa garantera att detta kommer missbrukas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...