Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@GRIM

Haha det roliga är att jag gjorde en enorm miss. Har setat i ca 3 timmar med den nu för att fixa till det. Missen är så pinsam också. Glömde helt av mantelns utforming så det vart mera en colt 45 mantel på den som kanske syns... Detta kom jag på när den va klar och dags för texturerna. haha... Satt och tittade på den och kunde inte förstå hur den kunde se värre ut än den första kantiga. Såg inte alls ut som en sigsauer. Men jag tror det blir bra iaf. Hoppas det=)

Detaljer i alla ära, men jag vet inte om det varit värt tiden det tagit. Detaljerna syns ju kanptt om man inte zoomar upp den sen. Alla spärrar, skruvar och sånt.

MEN FAN VA ROLIGT DET ÄR iaf :P

Se något ta liv. det är ganska ballt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär... bara avtryckare, hane och främre sikte kvar. Sen lite småputs.

^_^

Ser rätt bra ut kanshe inte stämmer med motten på vanliga men ser ända coolt ut, skulle gissa på att polycounten är på 15-20 k polys men man lär sig efter hand :wub:

btw den du ksa marera dom lila sidorna och ta invert face så dom blir gul vita annars syns det inte sen i andra 3d program...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu hade jag tänkt börja leka lite med Anim8or. Vart kan man hitta kvalitetstutorialer? Jag vet, google, men om det finns något att rekomendera?

*Spyr i en blålila hårdplasthink*

... Anim8ors hemsida? Det finns en hel drös med sådana där.

Hemsidan

Latemanslänk

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...