Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

Varför bråkar ni på grim i den här tråden :lol:

han gav svar och han får skit tillbaka :)

...han får väll presis som alla andra posta bilder på sina 3d modeller, va e det för fel på dom det e ju modeler...vapen modeller...

...alla modeller behöver inte vara hus eller bilar :wub:

On topic nu...

Jag testade att texturera kyrkogården lite i maya tkr det blev ganska bra

men ska försöka göra mer detaljer :)

Kna man få se lite mer bilder med texturer på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bobbo Viking, Grims vapen är inte smaklösa för det första...

För det andra så bad grabben om några bilder till det !

För det tredje så tror jag inte att Grim kan bli mkt stoltare än han redan är för bland all respons han har så är du bara stor i orden o liten på jorden !

För det fjärde skaffa bredband då modemnörd !

För det femte så visar du ganska stora tecken på hjärndödhet, jag menar hurfan kan man vara uggla fan, han e kass o alla låtar låter typ lika förutom att texten e lite annorlunda !

O du är inte godsinnad människa, du kommer hamna i helvetet som är uggla fan o som klagar på dom saker som är dom snyggaste !

För det sjätte, du skulle förtjäna att smaka på mina stålhättor !

@syyyg: Din hummer börjar bli uttjatad nu, gör lite ändringar på den innan du postar bilder på den, inte bara färgändringar mer detaljer o sånt !

@Copsar: Oooh, vilken gullig liten bil ! :lol:

Lägg till nån/några zombies på kyrkogården och jag vill ha den som wallpaper ! :wub:

@Sir.Per: Vad är det för ciao du snackar om ?

För det första min lille vän. Jag har ADSL-modem, det duger. Förstår inte varifrån ni fått att jag har vanlig modem-uppkoppling. För att gå över till Uggla så orkar jag inte resonera med er. Det é som han själv säger, för att förstå hans äldre låtar måste man ha kommit in i en period och i hans nyare låtar, en annan. Eftersom hans faser é av helt skilda världar men jag tror att ni é en sådan som bara har lyssnat på hans nyaste album som kom ut förra året där de överskattade "Efterfest", "Nu har pappa laddat bössan" och "Värsta grymma tjejen" spelas i radion hela ti'n.

Att hans låtar låter likadant var nog ett av de absolut dummaste sakerna jag har hört i hela mitt liv. Att en person som inte ens är insatt på hans musik ens vågar säga så. Uggla själv skulle nog bokstavligt, kunna spöa upp dig för de orden.

Nej, nu orkar inte jag diskutera Ugglas musik mer med dig eftersom ni knappast är i stånd att begripa vad innerbörden med den är. Tack för mig.

Och för det sista, "Åh, vilket lyckat party. Buffé!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asshumla: denna

Copstar:snyggt

Bobbo: Har du problem eller så fort Grim gör något så säger du att dom är fula hur kan du tycka dom är fula dom ser ju nästintill verkliga ut!

gammal bild orkade inte ta en nyare

Cool :)

men va e det för pinne som går frånsadeln till styret? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asshumla: denna

Copstar:snyggt

Bobbo: Har du problem eller så fort Grim gör något så säger du att dom är fula hur kan du tycka dom är fula dom ser ju nästintill verkliga ut!

gammal bild orkade inte ta en nyare

Jag har inga problem. Du bland andra, verkar ha det eftersom ni inte kan acceptera att jag inte gillar GRIM's vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som dina till exempel. Det é nog förbannat ofta man tejpar fast extra-magasin med maskeringstejp på kolven.

Mina vapen e inte fantasi vapen, och om man e "gangster" som cj som modllen var gjord för så är det väldigt taktiskt om man kan komma åt ett extra magazin fort, men du är nog för oerfaren av vapen för att förstå det... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina vapen e inte fantasi vapen, och om man e "gangster" som cj som modllen var gjord för så är det väldigt taktiskt om man kan komma åt ett extra magazin fort, men du är nog för oerfaren av vapen för att förstå det... ^_^

Ja, va'fan ska man ha vapen-erfarenheter för? Men du é nog lite för oerfaren om vilka skador vapen kan åstakomma för att förstå det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asshumla: denna

Copstar:snyggt

Bobbo: Har du problem eller så fort Grim gör något så säger du att dom är fula hur kan du tycka dom är fula dom ser ju nästintill verkliga ut!

gammal bild orkade inte ta en nyare

Coolt, som jag trodde så va det en Vespa Piaggio Ciao ! ^_^

Har själv en sån som jag fick helt i original som jag nu stylat rejält, jag har en sån ramstärkning på min med ! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...