Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har du nog överträffat dig själv i dumhet. Postar ett inlägg med 323423 stycken av dina smaklösa vapen. Totalt onödigt eftersom grabben, troligtvis inte kommer att försöka sej på någonting av dem. Ifall syftet låg i att visa upp dom och känna dig stolt så var det också onödigt eftersom man ser denhär skiten varje dag iallafall i olika sammanhang. Om du vill fortsätta att visa upp dina puffror så kan du hålla dig i modding-tråden där det inte finns någon risk att du laggar sönder för vanliga, godsinnade människor. Tack för mig.

Han ville faktist försöka rendera dom så jag visadevad han fick välja på, och det är nog du som är blind för fula e dom inte om ett spelföretag vill ha med dom och folk vill köpa dom, sen att jag har dom till mods är en annan sak det är ända 3d modeller som jag får visa i modeling tråden... och jag tror inte över 10000 folk tyckte dom var fula för det är vad jag fick i downloads på en gta modding sida så STFU

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han ville faktist försöka rendera dom så jag visadevad han fick välja på, och det är nog du som är blind för fula e dom inte om ett spelföretag vill ha med dom och folk vill köpa dom, sen att jag har dom till mods är en annan sak det är ända 3d modeller som jag får visa i modeling tråden... och jag tror inte över 10000 folk tyckte dom var fula för det är vad jag fick i downloads på en gta modding sida så STFU

Haha, jag har inte sagt vad 1000 människor tycker utan vad jag själv tycker. Tyst på'rej själv dumbom. Sa' bara att det var väldigt onödigt att lägga upp alla de bilder. Det kunde ni två ta över PM eller MSN.

"Jag va' en groupie med en dröm, att nå egen framgång.."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har du nog överträffat dig själv i dumhet. Postar ett inlägg med 323423 stycken av dina smaklösa vapen. Totalt onödigt eftersom grabben, troligtvis inte kommer att försöka sej på någonting av dem. Ifall syftet låg i att visa upp dom och känna dig stolt så var det också onödigt eftersom man ser denhär skiten varje dag iallafall i olika sammanhang. Om du vill fortsätta att visa upp dina puffror så kan du hålla dig i modding-tråden där det inte finns någon risk att du laggar sönder för vanliga, godsinnade människor. Tack för mig.

Varför skulle han troligvis inte villja ha dom? Han sa ju att han ville ha verkliga saker som han skulle rendera

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har du nog överträffat dig själv i dumhet. Postar ett inlägg med 323423 stycken av dina smaklösa vapen. Totalt onödigt eftersom grabben, troligtvis inte kommer att försöka sej på någonting av dem. Ifall syftet låg i att visa upp dom och känna dig stolt så var det också onödigt eftersom man ser denhär skiten varje dag iallafall i olika sammanhang. Om du vill fortsätta att visa upp dina puffror så kan du hålla dig i modding-tråden där det inte finns någon risk att du laggar sönder för vanliga, godsinnade människor. Tack för mig.

Dom är snygga.

Och det tycker jag är nått han ska skryta med även om han kanske inte gjorde det. och han gav ett svar till Jesper, vilket var huvudsaken.

Så nu är alla glada och slutar den här diskusionen ^_^

Copstar: HAHA!!! Va den äger, vad soet den var :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började på en kyrkogård idag...

jag ska försöka lägga ner så mkt detaljer jag kan tex ska jag försöka göra

full inredning i kyrkan en gräskulle där den står på med vatten på sidorna

och en lik vagn (ingen bil) och om några år ^_^ en by till kyrkan ^_^

säg gärna ideer på va jag kan göra på den :wub:

post-24-1136826432_thumb.jpg

Redigerad av Copstar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började på en kyrkogård idag...

jag ska försöka lägga ner så mkt detaljer jag kan tex ska jag försöka göra

full inredning i kyrkan en gräskulle där den står på med vatten på sidorna

och en lik vagn (ingen bil) och om några år ^_^  en by till kyrkan ^_^

säg gärna ideer på va jag kan göra på den :wub:

Ett rum med massa biblar^^

btw: är maya svårt?

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett rum med massa biblar^^

btw: är maya svårt?

ne.. grundfunktionerna har jag lärt mig på ca: en vecka

men sen går det ju att animera och sånt ;) det vet inte jag alls hur man gör :wacko:

och alla material editorer och renderering tar väll lite längre tid att lära sig hyffsat ^_^

Redigerad av Copstar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...