Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur ska du sätta ut spawnpoint, buyzone osv sen? Gör de i hammer editor mycket enklare bättre

edit: ja går att göra till alla tre. hammer editor till source och hl2 kan du ladda ner via steam

^_^ , Ja har redan konstaterat att det inte går att konvertera så jag tog en sista bild och la upp. Ska göra en helt ny bana i Hammer grejen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du precisera dig lite mer ? >_<

Hammer editor till CS.source,halflife2 och hl2 deathmatch: I steam klicka på "tools" och välj source SDK. Ladda ner den och där finns hammer editor i de programet

Till CS1.6, Condition Zero och halflife1: Du får ladda ner det från en hemsida tror jag

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hammer editor till CS.source,halflife2 och hl2 deathmatch: I steam klicka på "tools" och välj source SDK. Ladda ner den och där finns hammer editor i de programet

Till CS1.6, Condition Zero och halflife1: Du får ladda ner det från en hemsida tror jag

När du säger Source SDK, så menar du inte dedicated server va ? där skapar man ju en server.

Jag har inte Source SDK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...