Jump to content

Modellering


Mathias
 Share

Recommended Posts

Men du har väl inte Sketchup?  :huh:

Alla vapen han gör gör han i sketchup så??

Tänk själv? :shifty:

Ceone: Den där runda grejen i fronten, det ska vara en minröjare antar jag?

Då ska den ligga ner och rulla på marken så minan spränger den istället för fordonet!

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Joo det gör han :huh:

Bara det att det blir så snyggt så man tror inte det :shifty:

Håller på med en volvo 242!

Snyggt! Jag som bara testade Sketchup en kort stund, får nog ge det en andra chans! Förstår dock inte alls hur ni får till alla mjuka linjer. Harharhar.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt! Jag som bara testade Sketchup en kort stund, får nog ge det en andra chans! Förstår dock inte alls hur ni får till alla mjuka linjer. Harharhar.

Tack :)

Inte så svårt att få till mjuka linjer, ta fram suddet och håll in ctrl samtidigt som du drar där du vill runda. :shifty:

Btw: Varför skriver du harharhar hela tiden? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack :)

Inte så svårt att få till mjuka linjer, ta fram suddet och håll in ctrl samtidigt som du drar där du vill runda. :shifty:

Btw: Varför skriver du harharhar hela tiden? :huh:

Jaha! Märkligt att syyyg inte använder det mer på sina kantiga skapelser.

Angående mitt onekligen annorlunda skratt, är det en egenartad hjärnblödning som får mig att söka efter mina föregående liv. I nästa sekund kommer jag väl tugga tobak, spotta hagel och pissa taggtråd samtidigt som jag spelar Für Elise med förbundna ögon mitt i slaget om Waterloo. Som det kan gå. Indeed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla vapen han gör gör han i sketchup så??

Tänk själv? ^_^

Ceone: Den där runda grejen i fronten, det ska vara en minröjare antar jag?

Då ska den ligga ner och rulla på marken så minan spränger den istället för fordonet!

Ja håller med om att det ser konstigt ut med den där rullen dinglaande där fram :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på med en militärlastbil. Den ska ha en automatkanon där bak. Den ska föreställa en bil från Vietnam kriget.

Färgen på skapelsen är ju orginalfärgen men det var en annan färg förut, ljusare och mycket bättre men den försvann. vet nån hur man kan ändra tillbaka utan att behöva färga den varje gång man gör en ny skapelse?

Färgen var likadan som på Glockalnets bil men så är det inte i mitt sketchup längre.

Redigerad av syyyg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...