jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Haha, Matt Sorum svarade på en av mina posts på hans forum. Hello Matt! I'm so sad actually, I started to listen to VR the day AFTER you came to Sweden(where I live). Many people say that you were boring when you played in GN'R, but I think that you rocked. The drum riff in You Could Be Mine is the coolest drum riff ever made. My life is quite depressing, but GN'R and VR music brings a huge light to my life, so I want to thank you for being one of the coolest guys ever. By the way, which band is your all time favourite? hey jaeger, well cheer up first of all, life is good my friend and if you live in Sweden wow!!! anyway didn't know people thought I was boring in GN'R, that sucks I know I had some crazy hair but thats what drugs will do to ya. But as far as my favorite band.....it has to be VR, being an original member and all. Got the grammy with this band as well, that was pretty cool thanks, MATT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jo... Och Slash svarade på en av mina posts! Hello. I think you rock slash.Hi DrStupid. Acculy, I think you rock even more than I do. Your probobly the coolest man in the world. You rock so hard! Rock on, DrStupid. //Slash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hoho, nu hittar du allt på. Jag har iaf länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tillägna den till dig själv. You are an idiot! Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tillägna den till dig själv. You are an idiot! Hahahaha Aj jäklar! Tydligen så gillar matt capslock HI DENISE, HAD A GREAT DAY IN DRAC STUDIOS TODAY WORKING WITH DUFF ON SOME SONGS, WE ARE COMING UP WITH SOME BREAKTHROUGH STUFF. I'M GETTING EXCITED. ONE SONG SOUNDS LIKE ACROSS BETWEEN ZEPPELIN AND PRINCE WHICH DUFF LOVES PRINCE. GREAT RIFF FOR SLASH. TODAY WE DID ONE THAT IS VERY HEAVY WITH A SICK GROOVE. WITH SOME SYNTH KEYBOARD PART. ALA A BAND CALLED REFUSED WHO WE ALL DIG. ANYWAY, MOVIES I HAVE SEEN LATELY?? I LIKE A MOVIE CALLED DOMINO W KIERA KNIGHTLY PRETTY AWESOME, SEE YA, MATT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Han har capsat på alla sina svar förutom för mig. Jag är speciell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Guns N' Roses är så jäkla sköna Hela appetite for destruction är asbra, don't cry är också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 No shit?? Bara jag som tycker att Spaghetti Incident? är underskattad som satan? Lyssnar på Buick Makane just nu, vilken jävla dängare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Spaghetti är skön. Down On The Farm och Ain't It Fun (INTROT! http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1Hivernal-083/icon12.gif) gör mig alldeles våt. Well, ain't it fun when you've broken up every band that you've ever begun? Ain't it fun when you know that you're gonna die young...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Black Leather var den första jag hörde från den skivan så den håller jag högt. Eller wtf, alla låtar håller jag högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Aint it fun är bästa låten på Spagettiskivan. Underskattningen beror väl på att dom flesta låtarna på skivan är covers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Läckt något nytt material ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är det bara Axl Rose som kommer till globen 26/6 eller kommer slash och gänget också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Axl, Fortus, Dizzy är de enda som är konfirmerade, tror att Brain också är det, fast ingen har hört nåt om Finck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Axl, Fortus, Dizzy är de enda som är konfirmerade, tror att Brain också är det, fast ingen har hört nåt om Finck Ingen slash :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hört talas om Velvet Revolver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hört talas om Velvet Revolver? Hört talas om gästartist? Säger inte att han kommer komma...men ingen förbjuder honom ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hört talas om Velvet Revolver? Japp har flera låtar med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Undrar om axl har aggressionsproblem på scen i globen i sommar? "thanks to the lame-ass security. I'm going home *sular micke i golvet med en smäll* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts