Jump to content

Musikläxa


Gäst
 Share

Recommended Posts

Ok, Musikläxa över helgen är att göra en egen låt, Jag behöver förslag på låttext, Program att mixa i och lite sånt...Vet ingenting om det...

Jag ska komma ihåg er när jag säljer platina

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hej greger hej på dig greger, hej greger hej på dig greger... :wub:

Mja, det är ju MVG+ på den.

Ontopic: Ta nån och skriv nån rocklåt som redan finns, din lärare kommer ändå inte att känna igen texten, för han/hon lyssnar säkert inte på rock. :)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi ett typiskt exempel på hur mycket rockare vet om riktig musik. Absolut ingenting.

Men Cortez, för i... sluta tala om "rockare" som om de vore en flock ointelligenta, lägre stående däggdjur. Jag vill inte favorisera någon eller leka moderator, men det räcker med dina märkliga fördomar nu.

För att gå on-topic: Godfathe; vad jag vet är "Dance eJay 7" det bästa som finns just nu, letade fram en demoversion åt dig: http://downloads.empireinteractive.com/dow...B2-879837165C8C

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Cortez, för i... sluta tala om "rockare" som om de vore en flock ointelligenta, lägre stående däggdjur. Jag vill inte favorisera någon eller leka moderator, men det räcker med dina märkliga fördomar nu.

För att gå on-topic: Godfathe; vad jag vet är "Dance eJay 7" det bästa som finns just nu, letade fram en demoversion åt dig: http://downloads.empireinteractive.com/dow...B2-879837165C8C

Fördomar låter inte rätt i mina öron. Snarare erfarenheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, sluta med det där hiphop vs rockgrejen nu, båda två, på så sätt kommer vi slippa ett stort himla äckligt bråk igen. :F

*EDIT*

Pico: Det bästa skulle nog vara att strunta i Cortez när han säger sånt där, Sverige är ju i och för sig ett lan där man får tala fritt... även om det där var lite smått kränkande men, ändå. ^_^

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...