Jump to content

Mobbad i sju år...


Gäst
 Share

Recommended Posts

Mobbad i sju år

Den här killen har varit mobbad i sju år, Och det konstiga är att han har gått i min klass sen den 22:a Augusti.

Han har alltid varit glad och positiv där, Han stannade hemma idag och hela skolan vet att det handlar om honom, Han kommer nog att få ett ännu större helvete när han återvänder till skolan.

Mobbare ^_^

Edit:

QUOTE(tommy_killer @ Oct 3 2005, 15:15)

I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat.

Ja, Han har en tjejröst, Han pratar vääääääääääääldigt ljust

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mobbad i sju år

Den här killen har varit mobbad i sju år, Och det konstiga är att han har gått i min klass sen den 22:a Augusti.

Han har alltid varit glad och positiv där, Han stannade hemma idag och hela skolan vet att det handlar om honom, Han kommer nog att få ett ännu större helvete när han återvänder till skolan.

Mobbare ^_^

I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan, fattar inte de barn som tar sig friheten att mobba andra, något måste ju vara på tok i deras skallar. Själv så var jag med i en grupp i högstadiet för att motverka mobbning.

För er som inte känner till det så är det ett lagbrott att mobba andra. I större utsträckning så har skolan eller eleven själv rättighet att anmäla mobbning så får polisen ta tag i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I 7 år! Kilen måste ha varit lite konstigt eftersom man mobbar inte en för inget. Själv varit den som blivit mobbad och mobbat.

Varför ska man behöva vara konstig för att bli mobbad? Det är nog snarare mobbaren/mobbarna som är konstiga. Vem som helst kan ju bara gå och välja ut ett offer som är en helt normal person och sedan sabba hans eller hons liv.

Fyfan för mobbning.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv mobbat några, dock efter inte alltför länge förstod jag vad jag höll på med och att de inte gillde det så har bett om förlåtelse och är faktiskt bra kompis med dem just nu, och tänker aldrig mobba någon mer någonsin. <_<

Stackarn som blivit mobbad i 7 år, får hoppas att det där inte förvärrar saken. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var nån och snacka med oss om mobbing. Han och hans kompisar hade misshandlat dom som mobba så dom var tvungen att äta ur slangar, men det är fan nästan rätt åt dom.

Och hur gamla var dem? Egentligen tycker jag inte det är rätt. Jag menar man behöver inte ta till med våld för att visa att mobbing är en dålig sak. Och antagligen var dessa mobbarna ganska unga, och så ska dem få äta genom slangar hela sina liv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...