Jump to content

Sport


Plaisir
 Share

Recommended Posts

Japp nu är jag igång igen o tjatar om sporten här på forumet.... Men tänkte bara skapa en tråd där man kan snacka om aktuella händelser inom sportens värld...

Så jag börjar med ett exempel ^_^....

I veckan som gått har Elitserien i Hockey startat. Något som förmodligen kommer att märkas den här säsongen är att alla NHL spelare har försvunnit tillbaks över Atlanten.

Ändå har veckans hockey lyckats visa upp en hög klass och matcherna har bjudit på förstaklassig underhållning.

Så vad tycker ni om veckans hockey? Har ni brytt er överhuvudtaget eller har ni bara hört om det i skolan/på jobbet?

PS. Ni får självklart diskutera annat som har med Sport att göra... Varför skulle detta annars vara ett öppet forum??DS.

End of comunication.

Redigerad av packe_88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JO men det börjar ju väldigt seriöst det här killar. Kom igen nu finns det någon här som är seriös egentligen.... Menar inte att alla är oseriösa kom jag på... men det finns ju en hel del 3 åringar här som håller på..

@Arman : Arman din lilla.... Skriv om foboll i såna fall då.

Redigerad av packe_88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns de inte redan typ 53 sånna här trådar??

fotboll!!....hata hockey

hoppas djuugårn vinner sm guldet....ifk göteborg är de värsta som existerar på denna jord efter krig, cancer och fattigdom

Gör det säkert.. Men jag tänkte att det här kunde bli lite seriöst...

Utan såna som dig och Azore skulle det kanske funka. men nu finns ni ju ändå tyvärr... :'(

Får väl helt enkelt hoppa över allt ni skriver när jag läser igenom forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde inte Henke byta klubb? Han får ju bara göra inhopp i Barcelona...

Freddie , Zlatan och Henke till Man U och Ligaguldet vore säkert

Ett seriöst inlägg ^_^....

Jo det borde han nog göra... eller be om att bli utlånad... Han kommer ju vara så himla mycket ur form till landslaget om han inte får spela matcher snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen är den seriösa diskussionen igång....

Måste säga att själv har jag bara vart i fjällen med min kompis och med skolan.. Ingen i familjen är intresserad av sånt.... har åkt snowboard en gång och snowblades en gång... Resten utav gångerna har jag åkt skidor :P.... Skit kul tycker jag... längtar tills jag ska dit nästa gång ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...