Jump to content

Biltråden


Add3
 Share

Recommended Posts

.http://www.blocket.se/view/5884043.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

Kan det verkligen vara sant, 425 mil!? ^_^

Jo, men det kan ju vara så att motorn är utbytt, så bara motorn har gått 425 mil?

Eller så är det den är fortfarande bytt, men en gammal motor i en bil som inte rullat mer än 425 mil? ;)

Ja skitsamma. 425 mil (om det nu stämmer) är definitivt inte mycket! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte koppla in autopilot också? Näe gillar manuell bättre.

Beror på va man ska ha kärran till...

Ska man typ glida omkring o känna sig som en kung, så tar man automat.

Vill man va en hårding o delta i tävlingar, ska man ta en manuell...

Ska man bara till butike o skjutsa ungarna tar man bussen, för då har man missuppfattat hela idén me bil!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på va man ska ha kärran till...

Ska man typ glida omkring o känna sig som en kung, så tar man automat.

Vill man va en hårding o delta i tävlingar, ska man ta en manuell...

Ska man bara till butike o skjutsa ungarna tar man bussen, för då har man missuppfattat hela idén me bil!

Ehm jaha.. Så man ska ta bussen till dagis och affären.. Och man ska bara ha bil om man ska glida runt..? Jag tror DU har misuppfattat detta med bil..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte koppla in autopilot också? Näe gillar manuell bättre.

.nä, farthållare duger fint..

man vill ju (oftast iaf) ha all lyx som finns.. elhissar, c-lås, elstolar, elspeglar, startmotor istället för vev, automatlåda, bakhjulsdrift, osv osv.. power everything som dom säger över there..

man vrider ju hellre på kranen så att det kommer vatten än att stå o pumpa upp vattnet som dom gjorde förr.. osv... finns många liknelser, eller vad man ska säga..

automatlåda ftw helt enkelt..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.nä, farthållare duger fint..

man vill ju (oftast iaf) ha all lyx som finns.. elhissar, c-lås, elstolar, elspeglar, startmotor istället för vev, automatlåda, bakhjulsdrift, osv osv.. power everything som dom säger över there..

man vrider ju hellre på kranen så att det kommer vatten än att stå o pumpa upp vattnet som dom gjorde förr.. osv... finns många liknelser, eller vad man ska säga..

automatlåda ftw helt enkelt..

Har kört mer automat än manuell, och visst är det skönt att slippa röra om i en låda olja. men det går ej komma ifrån att det är roligare att köra manuell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.jo, det är ju det det gör.. jag kör inte 240'n så mycket som jag skulle vilja för det är så jävla tråkigt med manuell låda  :'(  det förstör hela upplevelsen..

vill man stampa frenetiskt i golvet kan man ju alltid joina riverdance :)

Är nog en smaksak, far min kör alltid hellre automat och jag kan inte förstå hur han kan gilla det bättre och jag vill ha manuell och han förstår inte det roliga med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Subba= subaru.

dha? :D

bara jag som e kär i Kim Haphi.s skyline?  :wub:

OK, misstänkte Subaru ;) han hade iallafall fel, visst alla Subarus har haft 4WD utom deras första modell Subaru 360

*EDIT*

Den bil jag mest vill ha när jag fyller 18 (nästa sommar) är en Honda CRX V-tec -91.
Sån har min syrra :wacko: (sänkt och med ränder). Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...