Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man kan visst ändra sin gubbe i SA.

Klippa sig ,träna på gym,hålla sig i form,uppgradera weapon skill, flyga,jetpack, RIKTIGA låtar på radion,man kan sätta eld på gräs och annat, Man kan fotografera och spara bilder, man kan spraya tags , det finns landsbyggd och lantfordon, massor med stunts, vigilante och firefigther och paramedic uppdrag, driving skill, åka tåg,åka båt,dyka,få komplimager av pedsen om man har snygga kläder eller är muskulös,delta i tävlingar såsom triatlon och race,

cykla,ljudet är bättre,hoppa fallskärm, SA har mycket mera fordon och man kan modda dom me.

Det är bara några saker som SA har.

Slutsats:Saints row är ett mycket bra spel, men SA är snäppet bättre.

Ok, nu ska vi se, man kan ändra sin gubbe helt i Saints Row, man kan gå på gym, jetpack? jo det finns ju i verkligenheten, det är riktiga låtar, vadå man kan sätta eld på gräs? man gör det i ett uppdrag, man kan spraya tags som du säger, vad är lantfordon?, massor av stunts? hu?, man kan få komplimanger av pedsen i SR också, man kan ha extremt väl detaljerade kläder som är skit coola, man kan va jätte buff, vadå ljudet är bättre? du har ju inte änns spelat SR, man kan modda bilarna hur jäkla mycket som helst i SR. Sug på den du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu ska vi se, man kan ändra sin gubbe helt i Saints Row, man kan gå på gym, jetpack? jo det finns ju i verkligenheten, det är riktiga låtar, vadå man kan sätta eld på gräs? man gör det i ett uppdrag, man kan spraya tags som du säger, vad är lantfordon?, massor av stunts? hu?, man kan få komplimanger av pedsen i SR också, man kan ha extremt väl detaljerade kläder som är skit coola, man kan va jätte buff, vadå ljudet är bättre? du har ju inte änns spelat SR, man kan modda bilarna hur jäkla mycket som helst i SR. Sug på den du.

Man kan visst sätta eld på gräs utanför uppdrag på sa.

Testa, du kan göra det på nästan allt.

Och du kan släcka den sen med BRANDSLÄCKARE!!!

Lantfordon är typ skördetröskor,traktorer,mjölkbil(sån med flak där det kan stå tunnor ibland).

Man kan uppgradera sin kondition i SA och uppgradera skillsen i vapen,bilar,motorcycklar,cycklar och flyg.

Visst man kan råna affärer i Saints row, vilket är ett plus(man kunde det i VC med men inte lika verkligt).

Men man kan råna hus i SA.

Båda spelen har för och nackdelar, så vi säger väl att dom är lika bra ok? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, nu ska vi se, man kan ändra sin gubbe helt i Saints Row, man kan gå på gym, jetpack? jo det finns ju i verkligenheten, det är riktiga låtar, vadå man kan sätta eld på gräs? man gör det i ett uppdrag, man kan spraya tags som du säger, vad är lantfordon?, massor av stunts? hu?, man kan få komplimanger av pedsen i SR också, man kan ha extremt väl detaljerade kläder som är skit coola, man kan va jätte buff, vadå ljudet är bättre? du har ju inte änns spelat SR, man kan modda bilarna hur jäkla mycket som helst i SR. Sug på den du.

Man ska aldrig utmana ett Eminem fan ^_^

12 points to Boomer

Spelet släpptes väl, i går? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet släpps på fredag den 1 September (imorgon) Släpptes i USA den 29 Augusti.

Förstår inte varför alla ska klaga på SR...det är väl bra att det kommer ett spel som är som GTA...för det är väl anledningen till att ni hänger på detta forumet, för att ni gillar denna sortens spel? Se det som en positiv sak,detta sätter ju press på Rockstar Games att göra ett ännu bättre spel, elr hur?

Ta och kolla in denna länk, det har redan hunnit komma in massor med bilder på bilar som folk har moddat...

http://developer.saintsrow.com/forums/show...3901&page=5 och jag måste ju säga att det får mig ju inte att vilja ha spelet mindre precis...snarare tvärtom ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet släpps på fredag den 1 September (imorgon) Släpptes i USA den 29 Augusti.

Förstår inte varför alla ska klaga på SR...det är väl bra att det kommer ett spel som är som GTA...för det är väl anledningen till att ni hänger på detta forumet, för att ni gillar denna sortens spel? Se det som en positiv sak,detta sätter ju press på Rockstar Games att göra ett ännu bättre spel, elr hur?

Ta och kolla in denna länk, det har redan hunnit komma in massor med bilder på bilar som folk har moddat...

http://developer.saintsrow.com/forums/show...3901&page=5 och jag måste ju säga att det får mig ju inte att vilja ha spelet mindre precis...snarare tvärtom ^_^

Det är torsdag i morgon.

Det det är fredag i övermorgon,då det släpps ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet släpps på fredag den 1 September (imorgon) Släpptes i USA den 29 Augusti.

Förstår inte varför alla ska klaga på SR...det är väl bra att det kommer ett spel som är som GTA...för det är väl anledningen till att ni hänger på detta forumet, för att ni gillar denna sortens spel? Se det som en positiv sak,detta sätter ju press på Rockstar Games att göra ett ännu bättre spel, elr hur?

Ta och kolla in denna länk, det har redan hunnit komma in massor med bilder på bilar som folk har moddat...

http://developer.saintsrow.com/forums/show...3901&page=5 och jag måste ju säga att det får mig ju inte att vilja ha spelet mindre precis...snarare tvärtom ^_^

Släpps det på fredag.. aja, då köper jag det då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att det kommer en värdig gta-kopia.

Nu kommer nog R* att göra allt för att GTAIV blir det bästa spel någonsin(?) :mellow:

Jag tycker folk ska sluta använda GTA-kopia/klon och i stället använda free roaming.

Vad krävs igentligen för att det ska kallas GTA-Kopia, jo.. Att man kan stiga ur bilen och ta en annan.

En GTA Kopia skulle se ut så här:

GTA Blice City

Man är en gubbe som heter Pommy Verteccy och sin mörkhyade vän Dance Pance.

Och sen finns det bilar som, Admirra, Belusko, Sandping, Pinfirnus, Keetah..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir svårt för Rockstar att klå detta spel..

Rockstar håller jualdrig va dom lovar, hälften av det dom lova i SanAdreas kom inte med överhuvet taget. :shifty:

Anyway Jag har inte hört något om nya gta men när det kommer önskar jag att det såg ut såhär :mellow:

Bullshit. Rockstar North höll ALLT de lovade till San Andreas. Om du är så extremt dum att tro på påhittade rykten som officiell fakta så kan du inte skylla på utvecklarna. Bara för att du och några pantskallar någonstans påstår att det ska finnas något i ett spel så kan du inte säga att Rockstar aldrig håller vad dom lovar. Det är du som inte kan skilja på officiell fakta och påhitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bullshit. Rockstar North höll ALLT de lovade till San Andreas. Om du är så extremt dum att tro på påhittade rykten som officiell fakta så kan du inte skylla på utvecklarna. Bara för att du och några pantskallar någonstans påstår att det ska finnas något i ett spel så kan du inte säga att Rockstar aldrig håller vad dom lovar. Det är du som inte kan skilja på officiell fakta och påhitt.

Jupp, dom höll allt dom lovade, förutom skateboarden som dom tog bort, vilket inte gjorde något anyways.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp, dom höll allt dom lovade, förutom skateboarden som dom tog bort, vilket inte gjorde något anyways.

Jag minns ingen intervju där en anställd ifrån Rockstar lovade en skateboard i San Andreas. Har för mig att även det var ett rykte, men ryktet kan ha haft lite grund i alla fall. Finns rester i San Andreas-filerna efter en skateboard men de la inte den av någon anledning, möjligtvis att de inte hade några animationer åt den, modellen finns ju där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns ingen intervju där en anställd ifrån Rockstar lovade en skateboard i San Andreas. Har för mig att även det var ett rykte, men ryktet kan ha haft lite grund i alla fall. Finns rester i San Andreas-filerna efter en skateboard men de la inte den av någon anledning, möjligtvis att de inte hade några animationer åt den, modellen finns ju där.

Ok. Du vet troligtvis mer om det där än mig så :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är rätt skoj. Kul att köpa 3 flaskor hojt, halsa, för att sedan sätta sig bakom ratten i en bil och gå bärsärk. Påminner om GTA, jovisst gör det. (Kände igen mig med kontrollerna iaf, i princip samma som GTA på PS2/Xbox) Lätt att hoppa in i. Kanske aningen för liten stad (bortskämd med SA samt kommande Test Drive: Unlimited :mellow: ). Kontrollerna var bra, men kontrollerna till fordon var lite för überkänsliga... Sedan går även de snabbaste bilarna lite för långsamt...

Samma typ av "humor" som i GTA finns med, dvs. lite samhällskritik med glimten i ögat :shifty: . Pyssla med försäkringsbedrägerier är ju aldrig fel :o

Nåja, detta var mitt intryck av en god titel på ett GTA-liknande spel. (vägrar kalla det GTA-utmanare, 360 är ju ett helt annat system än xbox/PS2/PC = next-gen) Utvecklarna Volition har blivit "hjälpt/inspirerad" av GTA, hoppas Rockstar blir inspirerade av Saint's Row. Till er som vill ha något att göra tills oktober 2007 då vi väntar nästa GTA, spring och köp på fredag! Själv kunde jag inte hålla mig... ^_^

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan lätt kalla Saints Row för en GTA-kopia, eftersom allt är snott från GTA: San Andreas. Men det betyder inte att jag tror att det är ett dåligt spel. Tvärtom så borde det vara ett väldigt bra spel, eftersom jag gillar hela idén. Och sen verkar ju grafiken och fysiken rätt nice, det gör ju inte saken sämre. Men jag tror fortfarande inte att detta spel är roligare än SA, för det spelet kändes så perfekt.

Finns det någon hummer-liknande fordon i Saints Row? Det saknade jag i GTA. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan lätt kalla Saints Row för en GTA-kopia, eftersom allt är snott från GTA: San Andreas

Och hur kan du säga att allt är snott från GTA San Andreas?

Är någon modell stulen? Nej.

Är någon mörkhyad person stulen? Nej.

Är staden stulen? Nej.

Är någon funktion stulen? Nej, för att saker kan ha samma funktion som något annat men det betyder inte att det är stulet.

Är det Gangsta' stilen som du tänker på när du säger stulet? Dom måste väl lägga upp sin bild av gäng, och det

betyder inte heller att det är stulet. Men javisst dom kanske har fått vissa idéer från SA, men är det stulet för att man får idéer åv någonting?

Finns det någon hummer-liknande fordon i Saints Row? Det saknade jag i GTA. =P

Mjo, hummer-fordon finns :mellow:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...