Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GTA är tråkigt, San Andreas förstörde serien av någon anledning tycker jag. Oh, btw. Vad vet du om det? Har du änns testat Saints Row? Du har la inte änns 360 :ermm:

Han är en PS-fanboy som hatar alla spel och allt som inte har något med PS3 att göra. När man pratar om PC-spel eller spel till en annan konsol än PS3 sätter han fingrar i öronen och skriker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska köpa 360.

Men även om spelet är jättebra så kommer ni tröttna på det.

GTA är spel som man inte tröttnat på.

Har haft mitt SA sen releasern och jag har ännu inte tröttnat.

Alla andra har tröttnat förutom du? Och btw, vad finns det att göra efter man har gjort storyn, kanske t.o.m. sammlat alla snäckor eller vad det är? Man kan iallafall köra online i Saint's Row. Och jag visst, man kan använda MTA, men hur kul är det? Springa runt och skjuta på varande lite. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska köpa 360.

Men även om spelet är jättebra så kommer ni tröttna på det.

GTA är spel som man inte tröttnat på.

Har haft mitt SA sen releasern och jag har ännu inte tröttnat.

Hur vet du att dom tröttnar på det? Du som verkar tycka GTA är "Jättebra" har ju inte tröttnat på ditt?

Nog för att man tröttnar på vilket spel som helst efter en viss tid men. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tröttnade på GTA SA när strax när jag tagit mig till tredje ön.

VC och III har jag däremot kört hela storyn av. =)

@Fido: Ska det stå skrivet i pannan "jag gillar gta" ? GTA är som vilket spel som helst för mig.

Men när jag sökte på GTAmods så kom jag i kontakt med den här sidan med sina trevliga members

osv. :wub:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ett "off-topic" "spel" forum. :wub:

Inget som säger att man måste snacka enbart GTA.

Visst jag tror att Saints row kommer bli ett mkt bra spel, och jag kommer köpa det när jag får 360.

Men jag är säker på att det inte kommer få likna mkt publicitet som gta-spelen med tanke på att det inte kommer till PC eller ps2/3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst jag tror att Saints row kommer bli ett mkt bra spel, och jag kommer köpa det när jag får 360.

Men jag är säker på att det inte kommer få likna mkt publicitet som gta-spelen med tanke på att det inte kommer till PC eller ps2/3.

GTA sålde bra för att det hade en grymt stor fan-skara sedan innan som givetvis köpte det när det kom.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst jag tror att Saints row kommer bli ett mkt bra spel, och jag kommer köpa det när jag får 360.

Men jag är säker på att det inte kommer få likna mkt publicitet som gta-spelen med tanke på att det inte kommer till PC eller ps2/3.

Microsoft köper ju också upp Rockstar games och då är det ju inte säkert att GTA kommer till PS3 i fortsättningen :wub: Eftersom Microsoft äger Xbox.

GTA är ett av världens mest kända spel, så det är inte direkt något att gemföra ett spel med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...