Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och hur kan du säga att allt är snott från GTA San Andreas?

Är någon modell stulen? Nej.

Är någon mörkhyad person stulen? Nej.

Är staden stulen? Nej.

Är någon funktion stulen? Nej, för att saker kan ha samma funktion som något annat men det betyder inte att det är stulet.

Är det Gangsta' stilen som du tänker på när du säger stulet? Dom måste väl lägga upp sin bild av gäng, och det

betyder inte heller att det är stulet. Men javisst dom kanske har fått vissa idéer från SA, men är det stulet för att man får idéer åv någonting?

Mjo, hummer-fordon finns :teehee:

Men herregud (ingen religiös sådan).

Nej, jag menar inte att de har köpt GTA, strukit över logotypen och skrivit Saints Row istället. Jag menar att de har snott hela konceptet, allt. Alla idéer i spelet kommer från GTA SA, och därför kallar jag SR för en GTA-kopia. Ett plagiat utan tvekan. Men det verkar jäkla roligt. Är det någon som har hunnit spela än?

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete. Det är ett free-roaming spel. Inte ett GTA-spel. Är donkey kong ett mario plagiat? Det är ju samma ide egentligen. Är alla FPS-spel plagiat av Doom och Wolfenstein? (Det var väl dom som kom först eller?)

Quake kom väl först? :) SKÄMS BATTLEFIELD, SKÄMS VALVE FÖR ATT NI SKAPADE HALF LIFE!!! KOM PÅ NÅGOT EGET :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är konstig, bara för ett spel finns och man gillar det, betyder det att man inte får spela ett annat spel för det?

Sen när nån har klarat utt spelat vill jag att den ska säga vilket som hade bäst story GTA==Saints Row..För jag tror fortfarande att rockstars gör det här bättre..Men jag har ju inte spelat Saints Row.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...