Jump to content

Saint's Row


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 522
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Till Fido Vercetti.....

Jag har läst igenom dina inlägg...å är så jävla trött på dina kommentarer...du får saints row att låta dåligt..men ja kan ju direkt säga att saints row knullar san andreas i örat...san andreas äger...men saints row är bättre...det är bättre stoty...allt är mer genomtänk och det är mycket mycket mycket mer fuktioner i saints row en san andreas..du kan till exempel köpa skärp och du kan bestämma hur långt de ska vara.

.du kan köpa ringar och där kan du bestämma vilka sorts diamanter och om själva ringen ska vara gjord av stål,silver,guld, platina...du kan ha kepsen eller mössor på 8 oliak sätt du kan bestämam hur högt upp byxorna ska sitta och du kan ringa ambulansen om du är skadad och du kan ringa taxi om du inte orkar ta dig dit du vill själv. du kan ringa dina homies om du behöver hjälp,

man behöver inte vänta på att han ska behöva gå i garderoben och ta av sig en mössa...(det är inga laddningstider i saints row) du kan dricka,knarka och du kan köra det online..när du snor en bil så kan du ta gissla och tvinga dom ge dig pengar, det finns väldigt många olika "side missons/activitives....du ska kunna ladda ner nya bilar och kläder oh sånt via xbox live om du krockar så finns de chans att du eller den du krockar med flyger ut hur rutan..

.det är är next gen shadows...du kan råna affärer och tvinga dom till personalrummet och tvinga dom att öppna kassaskåpet..så du får pengar...du kan göra inbrott på natten...ta bytet och sälja det till en pawn shop..

du kan perca dig och du kan bestämam vilken "ras " du vill vara.

du kan plastik operera dig....om du vill ha mer muskler eller bli smalare eller ändra din ögonfärg eller ändra din näsa eller läpper med mera...så kom fan inte å säg att saints row inte har lika mycket fuktioner som san andreas..

Och sist men inte minst Volition satte sina grund ideer med gangsta stilen innan san andreas var på tänkt...

saints row har varit under produktion sedan 2002.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:'(

---

Synd att detta bara kommer till 360. Snart kommer väl dom skita i vanliga xboxen.

Dom, om du menar Microsoft, slutade bry sig om vanliga Xboxen ca ett halvår innan 360 kom ut. Nu är det mest multi-plattformsspel som kommer dit.

GTA IV kommer till både Xbox 360 och PS3 för tillfället, allt annat är rykten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har fattat nu så finns det en stor nackdel på SR som inte kommer att finnas på GTA IV (om inte Microsoft köper Rockstar) att det inte kommer på PS3, om det hade gjort det så hade jag självklart köpt det, jag tror de flesta som inte tänker köpa X360 också tänker så här.

Det har gått ett rykte på stan om att SR ska komma till PS3 oxå, hoppas det är sant <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har fattat nu så finns det en stor nackdel på SR som inte kommer att finnas på GTA IV (om inte Microsoft köper Rockstar) att det inte kommer på PS3, om det hade gjort det så hade jag självklart köpt det, jag tror de flesta som inte tänker köpa X360 också tänker så här.

Det har gått ett rykte på stan om att SR ska komma till PS3 oxå, hoppas det är sant <_<

Det är ingen nackdel i spelet bara för att det kommer till en konsol. Det är bättre därför då kan utvecklarna koncentrera speciellt för en plattform och vilken kraft den har i sig vilket oftast leder till bättre prestanda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ingen nackdel i spelet bara för att det kommer till en konsol. Det är bättre därför då kan utvecklarna koncentrera speciellt för en plattform och vilken kraft den har i sig vilket oftast leder till bättre prestanda.

Ja det är sant. Men ja menade att det var en nackdel för att jag inte kommer att kunna köpa spelet pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet hur man ska göra på Hitman uppdragen? Står ju bara vilket område de finns i, men inte exakt. Eftersom områdena är skitstora så får man leta som fan.

Undrar jag också. Vore bra om det hade märkts ut på kartan. Inte så kul att bara åka runt och leta när det är så stora ytor det rör sig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...