Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

Någon som vet varför mitt Xfire absolut inte vill fungera? Varenda gång jag startar det så kommer menyn upp - och sen händer det inget mer. Det hakar sig, inget går att klicka på och varenda "sak" man drar över fönstret "färgar av sig" på det eller vad man ska säga. :)

Lite bilder:

Här är precis efter jag startat Xfire, och rutan kommer upp. Det händer inget mer än så här,ingenting i "Xfire fönstret" går att klicka på.

post-10629-1166560391_thumb.jpg

Och om man "drar" någonting över den, här t.e.x en MSN-Konversation blir det såhär. ;)

post-10629-1166560534_thumb.jpg

Jag har testat att installera om det, men det vart exakt lika igen. ;)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ett problem med mitt grafikkort (och chassi-lcd)

I korta drag.

Jag beställde dator, med chassi-lcd där man ser temperatur för CPU/Grafikkort och sånt skit. Man kan även ställa in Alarmtemp så den piper om temperaturen blir för mycket för grafikkort/CPU blabla.

När jag fick datorn var grafikkorts temperaturen inställt på 50 grader, och när jag spelar nått nytt spel stiger tempen fort och det piper. Så jag har höjt tempalarmet till 60c för grafikkortet, men den piper ändå ibland.

Vad är maxtemp för mitt grafikkort som är ett XFX GeForce 7900GS eXTreme

Om jag säger såhär, vad är normal maxtemperatur för grafikkort ?

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är låten inte taggad med artist. Markera, högerklicka och välj properties.

Jag kan ha missförstått dig nu men om du menar att det är låten i sig som det är något konstigt med så måste det vara något annat. Samma låtar visas nämligen precis som jag vill om jag lyssnar på de i winamp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kopplar in min kortläsare eller något annat med usb kabel i usbn på framsidan av datorn så reagerar inte datorn. Men när ja kopplar min USB mus i usbn Bakom datorn så funkar det. Men inte om ja kopplar in något annat.

Endast musen funkar. Har även testat att koppla ut musen ifall den tar upp ström från de andra men inget där heller. Och på enhetshanteraren så visar den att usb enheten ''Inte fungerar korrekt''. felkod 10 osv. Har vatt utan USB i 3 månader får snart panikångest.

Tacksam för alla svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kopplar in min kortläsare eller något annat med usb kabel i usbn på framsidan av datorn så reagerar inte datorn. Men när ja kopplar min USB mus i usbn Bakom datorn så funkar det. Men inte om ja kopplar in något annat.

Endast musen funkar. Har även testat att koppla ut musen ifall den tar upp ström från de andra men inget där heller. Och på enhetshanteraren så visar den att usb enheten ''Inte fungerar korrekt''. felkod 10 osv. Har vatt utan USB i 3 månader får snart panikångest.

Tacksam för alla svar.

Har du testat att installera drivrutinerna för kortläsaren ?

Boomer är du helt säker på att 60c är för högt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...