Jump to content

Det går utför


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det kan ju ha nåt att göra med att man måste kunna det internationella språket engelska för att ens kunna skriva nåt där. Vilket avskräcker yngre och mer korkade.

Du menar att i USA, england och alla andra engelskspråkiga länder finns det inga noobs? Det lär ju knappast avskrävka de som har engelska som modersmål

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men jämför med hur många som har engelska som modersmål och de som inte har det. Skillnad?

Det finns fler som har engelska som modersmål än svenska. därför borde det ju teroretiskt sett vara fler noobs i engelsktalande forum, än i svensktalande.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det kan ju ha nåt att göra med att man måste kunna det internationella språket engelska för att ens kunna skriva nåt där. Vilket avskräcker yngre och mer korkade. Här är en del av forumet på engelska, men alla skriver på svenska, och det språket lär sig de flesta barn vid en tidig ålder.

Idioterna som skriver här kan ju svenska?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men det är ju det jag menar. Läs liksom. De har mindre idioter för de är inte ensamma om att ha ett engelskt GTA-forum t.e.x. Hur många svenska GTA-forum finns det? Orkar inte förklara, snurrar i skallen.

Ett ordentligt, Ett med halvgalen ägare och massvis utan en enda medlem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, vi spammade på rätt bra i början, det har inte blivit mycket värre nu. Det som blivit värre är väl att alla klagar hela tiden...

Stenansikte!

Det var inte lika bred spamning som efter att SPAM forumet stängdes och strängare regler tillsattes.

Men låt oss inte påminna oss om den tiden. Den kommer aldrig tillbaka.. *suck* :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. När jag joinade så var det faktist betydligt lugnare än nu.

Vi syftar mer på ett år än på ett par månader..

Jag var förvisso inte med på den tiden då spam-forumet fanns. Men jag var med på en tid då det var väldigt kul här med pixelcity <_<

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...