Jump to content

Det går utför


R2D2
 Share

Recommended Posts

Ingen mer än jag som tycker att det bara går utför för gtasajten?

När jag först gick med var det kanske runt 200 medlemmar, nästan aldrig några låsta trådar, och banningarna kunde man räkna på en vänsterhand.

Sen har det antalet ökat, nu är det...vad är det? 8000?

I alla fall så kan det nu inte gå en dag utan minst en varning, ett par låsta trådar, och en och annan banning emellanåt.

En efter en av dom mest respekterade medlemmarna sticker.

Det mest jobbiga är en del av alla nya medlemmar, som bara verkar vara här för att förstöra (alla vet nog vilka dom är). Samma medlemmar kommer bergis skriva nåt skit i denna tråd, men det får dom väl göra om det nu är så himla kul.

Undrar om nån har nån åsikt om vad som måste göras för att lugna ner det?

Nåt är fel :teehee:

Om nån tycker denna är helt onödig, lås, tappa bort nyckeln och släng bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har stellhell stuckit?

Nej, men han "lämnade" forumet förut och sa att det var p.g.a. P-C(nåt de diskuterade, minns inte..) och då började alla klaga och skicka hat-pm till honom(P-C) och sen ett tag efter stormen lagt sig gjorde P-C en serie om det som jag garvade ihjäl mig åt om jag minns rätt. :teehee:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, faktiskt. Dock bryr jag mig inte alltför mycket - det finns en uppsjö av forum på Internet, och om jag känner att GTAsajten blir alltför sunkigt någon dag så sticker jag bara. GTAsajten upptar inte särskilt många procent av mitt liv, men jag tycker det är en trevlig stämning här, [i alla fall har man bra gemenskap med de flesta medlemmarna], och så länge det håller i sig så kommer jag vara kvar. "Noobsen" har ännu inte intagit Off-Topic-delarna särskilt mycket, så de tjänar ju som "fristad" åt "veteranerna".

Nog med skitsnack nu, kanske. Peas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen mer än jag som tycker att det bara går utför för gtasajten?

När jag först gick med var det kanske runt 200 medlemmar, nästan aldrig några låsta trådar, och banningarna kunde man räkna på en vänsterhand.

Sen har det antalet ökat, nu är det...vad är det? 8000?

I alla fall så kan det nu inte gå en dag utan minst en varning, ett par låsta trådar, och en och annan banning emellanåt.

En efter en av dom mest respekterade medlemmarna sticker.

Det mest jobbiga är en del av alla nya medlemmar, som bara verkar vara här för att förstöra (alla vet nog vilka dom är). Samma medlemmar kommer bergis skriva nåt skit i denna tråd, men det får dom väl göra om det nu är så himla kul.

Undrar om nån har nån åsikt om vad som måste göras för att lugna ner det?

Nåt är fel :rolleyes:

Om nån tycker denna är helt onödig, lås, tappa bort nyckeln och släng bort.

Vad är det för generallisering!? Är man ny är man en noob som spammar? Min teori är som sådan att kanske var 100:e medlem är en ful spammare, och för i tiden så märktes dessa inte av då det gick lång tid mellan var 100:e medlem, men nu går det inte så lång tid mellan dem så därför märks de av mer då det blir frekvent...

Spammare i all ära, men ingen kollektiv bestraffning, tack.

Igonrera fulkukar, så brukar jag säga (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...