Jump to content

Simpsons eller Family Guy?


50 cent
 Share

Simpsons eller Family Guy vad tycker du är bäst?  

120 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vet inte, jag vet inte. Faller inte så jättemycket för något.

Simpsons är aalltid kul men jag kan det nu. Family Guy har jag aldrig förstått mig på. Men jag lägger min röst på Simpsons för jag har alltid beundrat det programmet och det finns alltid en viss humor i det. Men tycärr för många avsnitt och DVD-boxar och skit.

Vote: Simpsons.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: The Simpsons.

Har alltid älskat simpsons så länge jag kan minnas.

Men jag har aldrig varit en sån liten skitunge som säger:

"Homer är så KUL för han säger DO'H Och klantar sig !!111 HAAHHAHAAHahahaha :):huh::P:P "

nej, jag ser djupare in. Speciellt de "otydliga" skämten om deras syn på republikanerna ;)

Eller Fox :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Simpsons helt klart, har alltid följt simpsons, har dom flesta avsnitt på VHS (inspelade) har dessutom alla boxar som kommit hittills.

Family Guy är roligt och jag brukar kolla på det, men det tog mig ett tag innan jag började kolla på det, tyckte det var en ren Simpsons kopia när det kom till SVT för ett par år sedan, men efter att ha gett det ett par chanser så insåg jag att det var helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...