emgee Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vore kul om nån kanske kommer att göra mods som gör så att Leahterface, Big Foot, etc. är med i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vore väldigt svårt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Inte så läskig men mystisk, är detta den gröna dimman som finns på M:T Chillad som vissa snackat om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Inte så läskig men mystisk, är detta den gröna dimman som finns på M:T Chillad som vissa snackat om? Även kallat moln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Även kallat moln. Ok, gröna moln.. Edit: Den här bilden är ju också lite rolig, en gungstol som jag hittade där man börjar racet mot Woozie. Redigerad 23 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Ok, gröna moln.. Edit: Den här bilden är ju också lite rolig, en gungstol som jag hittade där man börjar racet mot Woozie. Inget.. Redigerad 23 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Måste säga... Zombotech! Speciellt första gången jag var där... mitt i natten,helt mörkt, (ingen Zombie kom) Men läskiga skyltar för det... Varför skulle de va läskligt de e ju bara ett hus där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tyckte inte alls att SA var läskigt innan, men sen när jag började titta i forumen här och läste om alla dessa myter, rykten, osv. så är jag mera spänd och tittar omkring mera när jag är ute i skogar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Var ligger Zombotech :"> Vad är det som är så speciellt med Zombotech?? Det är ju bara en jävla hiss!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Intressant för dom som inte vet...Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vad är det som är så speciellt med Zombotech?? Det är ju bara en jävla hiss!! Det är ingen hiss, det är en byggnad som är en parodi av Resident Evil byggnaden. Och nej, finns nog inget speciellt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 En gungstol? Läskigt värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 En gungstol? Läskigt värre... CJs mor kanske brukade sitta där Nej, det var inte seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Var uppe och körde lite i bergen. Plötsligt kom leatherface fram. Mja, det är inte fake, och jag gjorde den inte på 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Var uppe och körde lite i bergen. Plötsligt kom leatherface fram. Mja, det är inte fake, och jag gjorde den inte på 1 minut. Sen när går Leatherface omkring i blodiga klänningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exelion Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 LOL! Fyfan vad dåligt, man ser att det är en inklistrad bild. Detta är välidgt enkelt och går på minst 30 sekunder. 1. Vart är texturen i motorsågen? 2. Vart är skuggan under hans fötter? 3. Varför är han otroligt lång? 4.Leatherface finns inte. 5. Kan du inte göra något bättre fake, så gör inget alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 LOL! Fyfan vad dåligt, man ser att det är en inklistrad bild. Detta är välidgt enkelt och går på minst 30 sekunder. 1. Vart är texturen i motorsågen? 2. Vart är skuggan under hans fötter? 3. Varför är han otroligt lång? 4.Leatherface finns inte. 5. Kan du inte göra något bättre fake, så gör inget alls. Men fatta att det inte va seriöst då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Sen när går Leatherface omkring i blodiga klänningar? Det gör han hela tiden, klänningar av människo hud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Det gör han hela tiden, klänningar av människo hud Trodde han gick omkring i slitna gammla arbetskläder.. Iaf på remaken. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 LOL! Fyfan vad dåligt, man ser att det är en inklistrad bild. Detta är välidgt enkelt och går på minst 30 sekunder. 1. Vart är texturen i motorsågen? 2. Vart är skuggan under hans fötter? 3. Varför är han otroligt lång? 4.Leatherface finns inte. 5. Kan du inte göra något bättre fake, så gör inget alls. HAHAAHAHA, du trodde jag var seriös!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts