Jump to content

Funnylin?


p-c-2
 Share

Recommended Posts

Han sa ju "Sista tråden jag låser, ha!".

det skulle inte förvåna mig om han lämnade forumet ändå. tiden går och man växer ifrån vissa saker. 90% av alla som hänger här är ju inte mer en 17-18 år. då blir man ju lite anorlunda när man blir ca. 20 år (inte på något dåligt eller bra sätt) till skilnad från vissa andra. folk som blir ca. 20 år lämnar forumet eftersom man får bättre saker för sig som t.ex plugga på högskola (kanske i ett annat land tillochmed), flyttar till en annan till av jordklotet, börjar jobba heltid m.m. då har man ju inte tid att hänga på forum som när man va mindre och hade mer fritid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han sa ju "Sista tråden jag låser, ha!".

det skulle inte förvåna mig om han lämnade forumet ändå. tiden går och man växer ifrån vissa saker. 90% av alla som hänger här är ju inte mer en 17-18 år. då blir man ju lite anorlunda när man blir ca. 20 år (inte på något dåligt eller bra sätt) till skilnad från vissa andra. folk som blir ca. 20 år lämnar forumet eftersom man får bättre saker för sig som t.ex plugga på högskola (kanske i ett annat land tillochmed), flyttar till en annan till av jordklotet, börjar jobba heltid m.m. då har man ju inte tid att hänga på forum som när man va mindre och hade mer fritid.

Jag är 19 men hänger här ändå (w00t)

Men det är ju för att ni skall trivas B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm, nej...?

Det vill du visst. tss..

Och jag kan med större sannolikhet säga att han har stuckit. Inte på nån fjantig semester, utan helt sagt upp kontakten med GTAsajtens forum.

Men vi får se om han kommer tillbaka. Vi är många som försökt att lämna men kommit tillbaka. Jag kommer iaf sakna honom om han har stuckit helt och inte kommer tillbaka. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...