Jump to content

Funnylin?


p-c-2
 Share

Recommended Posts

Det vill du visst. tss..

Och jag kan med större sannolikhet säga att han har stuckit. Inte på nån fjantig semester, utan helt sagt upp kontakten med GTAsajtens forum.

Men vi får se om han kommer tillbaka. Vi är många som försökt att lämna men kommit tillbaka. Jag kommer iaf sakna honom om han har stuckit helt och inte kommer tillbaka. ^_^

Bara han inte går och tar livet av sig eller nåt. Det verkar vara mode på GTAsajten.

Var ska forumet ta vägen? Vi behöver Funny som kan lysa upp den gråblå forumvardagen. Visst finns det fortfarande roliga personer kvar men Funnylin var den ultimata humorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok du är inte en spammare, du svarar på ibland på onödiga frågor med ondödiga svar. :P

Precis....jag kan säga så här jag har "spamat" 1 gång på forumet, blev då bannad i en vecka. Mer har jag aldrig gjort och skulle "äta upp min hatt" om någon kan bevisa motsatsen.

För att inte bara skriva offtopic kan jag ju passa på att fråga varför många är emot funny, Har aldrig märkt att det e någe fel på han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du eller jag? :wacko: Att bli moderator är något jag vill men varför ska jag vilja ha Funnylins plats? Det är ju redan för få moderatorer...

Du har större chans att få en plats nu när Funny är borta. Så syftar jag.

@Tommy, gurfi, quano: Skiter i vilka ni är men bara håll käften. Det ni sitter och bablar om har inget med topicen att göra. MSN är nått för er. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin var faktiskt den enda av moderatorerna som faktiskt inte inkluderade sura smilies i merparten av sina inlägg och inte bara postade för att slänga ut varningar och låsa trådar. Känns som att de moderatorer vi har nu tar lite för allvarligt på sina sysslor, på något sätt. Funnylin var inte alltid stenhård, men var ändå en exceptionell moderator när det gällde.

När det gäller efterträdare så tror jag faktiskt inte att det behövs några för tillfället, och om så var fallet så ser jag ingen som helst anledning till att inte "anställa" Arman - det är ju ganska uppenbart att grabben brinner för arbetet, och han är erfaren, hanterar svenskan bra och kan sin GTA-historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...