Jump to content

Stunting Subforum


Marklund
 Share

Vill du ha ett subforum för stunting?  

104 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Detsamma.

Om man tycker GTASA-forumet är så hemskt, låt då bli att vara där ö.h.t.

Det är särskilt synd om Azore, jag jobbar 8-17 varje dag nuförtin och orkar inte vara inne här när jag kommer hem, så han får ta hand om allt. =/ Jocken och Hawkeye har tydligen raderat sig själva.

T: Hm vote nej.

Buhu då, jag jobbar från 06.45 till 16.00.(Men får oftast sluta tidigare :teehee: )

Och angående frågan så tycker jag att vi lämnar tänkandet om hur forumet ska se ut till Hultenius.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen VILL ha in fler medlemmar. Personligen tycker jag att forumet borde stängas så att inte fler kan registrera sig. Så att vi etablerade medlemmar kan få vår frid.

Du kan ju kolla lite i SA-forumet. man mår ju förfan illa  :rolleyes:

Ær det så hæmskt? tycker du øverdriver en aning :) . visst va det spammigt i børjan men inte nu.

Subforum før Stunting?? låter kul men jag kommer inte anvænda det men det blir sækert kul før dom som sysselsætter sig med sånt.

null vote

sorry før åæø, ær i norge >_<

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sa forumet skulle behöva är någon som kan röja upp ordentligt och låsa, radera alla trådar som det finns massa av, ngn med den enegin altså. så kanske man slipper leta genom 5 sidor för att komma till trådar som ej skulle kunna undvikas genom att kolla i dem klistrade trådarna.

Edit:

Vote:ja har tänkt på det själv om jag ska va ärlig.

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, Topp3 brukar komma hem till mig, binda fast mig vid stolen, gå in på SA-forumet på min dator för att sen skratta djävulskt och gå hem.

Men ja? Du vägrar ju spamma så jag får göra det åt dig. >=)

Ibland har han med sig en pistol men oftast bara en rulle tejp och en batong.  ;)

Don't tvinga mig to ta med the dubbelsidiga knotter-dildo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detsamma.

Om man tycker GTASA-forumet är så hemskt, låt då bli att vara där ö.h.t.

Det är särskilt synd om Azore, jag jobbar 8-17 varje dag nuförtin och orkar inte vara inne här när jag kommer hem, så han får ta hand om allt. =/ Jocken och Hawkeye har tydligen raderat sig själva.

T: Hm vote nej.

Men man kan bara inte lägga av att vara inne på ett forum bara för att det är rörigt, det går inte. Nånting måste man göra åt forumet istället, medlemmarna och moderatorerna kan inte bara strunta i ett forum. Nej vi är det tredje största GTA forumet i världen tyckte jag man sa förut. Kolla gta-sanandreas.com deras forum i GTA:San Andreas. Det är snyggt och prydligt och det är bra ordning bara för att dom har fyra forum i ett. Så vill jag också ha det, och jag hoppas andra vill det också.

Det kan inte vara kul för Azore det håller jag med om, men vi medlemmar njuter inte heller..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så överdrivet mycket skrivs det inte i SA-forumet. Det må vara GTAsajtens mest aktiva forum men så överdrivet mycket trådar är det inte och jag tror inte vi tjänar särskilt mycket på att dela in det i 4-5 underforum.

När man gör ett val måste man både räkna in positiva och negativa aspeker. Det finns främst två negativa i detta fall.

1. Låt säga att vi skapar 5 underforum. Dessa kommer att vara helt tomma såvida vi inte gör en stor indelning av samtliga SA-trådar. Om forumen är tomma kommer det att skapa stor förvirring, trådar finns lite överallt och bara nya sorteras in rätt.

2. Det är jobbigt att klicka sig fram och tillbaka forum efter forum om man vill läsa allt. Ett jobbigt forumdjup som om möjligt ska undvikas.

Den positiva fördelen är att vi får ett mer ordnat forum, men jag är tveksam på om det tar ut de negativa aspekterna. Och man gör inte en sådan radikal förändring på tveksamhet eller mycket liten vinning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...