Jump to content

Stunting Subforum


Marklund
 Share

Vill du ha ett subforum för stunting?  

104 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tycker det skulle vara kul att ha ett sub-forum för stunting!

I sub forumet skulle man kunna ha dessa kategorierna (Självklart uppdelade i SA/VC):

  • Tävlingar
  • Omoddade Filmer
  • Moddade Filmer
  • Tips & Trix
  • Frågor & Övrigt

Mr. Magic och Tackleberry håller med mig, hoppas att ni också gör det. Om ni skulle behöva en moderator till detta, ställer jag gärna upp.

Om inte, så finns ju fortfarande detta som engelskt på Gtastunting.com.

Frågan går ju till hultenius, men ville veta om ni tyckte det var en bra idé också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Som Marklund skrev tycker jag också att det är en bra idé.

Detta skulle förmodligen inte bara göra att det blir mycket bättre ordning på forumet, det skulle även locka mer medlemmar till GTAsajten. Många är intresserade av stunting och jag sett många som registrerat sig på GTAsajten främst för att skriva i trådar som handlar om det. Detta skulle alltså vara en bra utveckling av GTAsajten.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som Marklund skrev tycker jag också att det är en bra idé.

Detta skulle förmodligen inte bara göra att det blir mycket bättre ordning på forumet, det skulle även locka mer medlemmar till GTAsajten. Många är intresserade av stunting och jag sett många som registrerat sig på GTAsajten främst för att skriva i trådar som handlar om det. Detta skulle alltså vara en bra utveckling av GTAsajten.

:rolleyes:

Exakt, och det lockar till fler stuntare också. Muhaha, join the dark side.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men gubbar, tänk inte bara på er själva. Tänk även på andra och forumet, det skulle ju bli populärare.

Ingen VILL ha in fler medlemmar. Personligen tycker jag att forumet borde stängas så att inte fler kan registrera sig. Så att vi etablerade medlemmar kan få vår frid.

Du kan ju kolla lite i SA-forumet. man mår ju förfan illa :blink:

detta är kanske lite själviskt sagt. men då tycker jag att alla nyblivna forumiter får ta och hålla sig i GTA-delen. Vilket dom egentligen gör. Tack gode gud för det.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju kolla lite i SA-forumet. man mår ju förfan illa  :blink:

detta är kanske lite själviskt sagt. men då tycker jag att alla nyblivna forumiter får ta och hålla sig i GTA-delen. Vilket dom egentligen gör. Tack gode gud för det.

Om det är någon som ska klaga så är det väl jag som moderator i SA-forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är någon som ska klaga så är det väl jag som moderator i SA-forumet.

Detsamma.

Om man tycker GTASA-forumet är så hemskt, låt då bli att vara där ö.h.t.

Det är särskilt synd om Azore, jag jobbar 8-17 varje dag nuförtin och orkar inte vara inne här när jag kommer hem, så han får ta hand om allt. =/ Jocken och Hawkeye har tydligen raderat sig själva.

T: Hm vote nej.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...