Jump to content

Stunting Subforum


Marklund
 Share

Vill du ha ett subforum för stunting?  

104 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så överdrivet mycket skrivs det inte i SA-forumet. Det må vara GTAsajtens mest aktiva forum men så överdrivet mycket trådar är det inte och jag tror inte vi tjänar särskilt mycket på att dela in det i 4-5 underforum.

När man gör ett val måste man både räkna in positiva och negativa aspeker. Det finns främst två negativa i detta fall.

1. Låt säga att vi skapar 5 underforum. Dessa kommer att vara helt tomma såvida vi inte gör en stor indelning av samtliga SA-trådar. Om forumen är tomma kommer det att skapa stor förvirring, trådar finns lite överallt och bara nya sorteras in rätt.

2. Det är jobbigt att klicka sig fram och tillbaka forum efter forum om man vill läsa allt. Ett jobbigt forumdjup som om möjligt ska undvikas.

Den positiva fördelen är att vi får ett mer ordnat forum, men jag är tveksam på om det tar ut de negativa aspekterna. Och man gör inte en sådan radikal förändring på tveksamhet eller mycket liten vinning.

Själv tycker jag att det positiva med några subforum väger mer än det negativa. But hey, that´s just my opinion...

Det verkar som att arbetet med att flytta de gamla trådarna stör dig mycket, det håller jag med om. Skulle man kunna lösa det på något sätt..? Jag fick iaf tanken att man kunde göra ett "communityprojekt" för det, men ändrade mig snabbt när jag såg att det var nästan 7500 trådar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle kunna ställa upp som moderator.

2 skäl till varför en stunting Subforum/Forum skulle vara bra:

Om man postar en stuntfilm i t.ex GTA SA forumet så åker tråden några sidor bak på bara 3 dagar. Alltså skulle det vara lättare att hitta en stuntfilm om det fanns ett Subforum/forum för det.

Driv3r, True Crime och The Getaway har ett forum, stunting är en större del av GTA än de 3 spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle kunna ställa upp som moderator.

2 skäl till varför en stunting Subforum/Forum skulle vara bra:

Om man postar en stuntfilm i t.ex GTA SA forumet så åker tråden några sidor bak på bara 3 dagar. Alltså skulle det vara lättare att hitta en stuntfilm om det fanns ett Subforum/forum för det.

Driv3r, True Crime och The Getaway har ett forum, stunting är en större del av GTA än de 3 spelen.

.w0rd! :wub::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fattar ni inte att han skojar?! Men behöver inte fylla sin post med massa smilies för att understryka sin ironi, det bör man fatta ändå...

Ja det var ett roligt skämt. :ph34r:

Nej men seriöst, man behöver inte spamma isönder inlägget med uttryckssymboler, men en liten ( :ermm: ) hade ju räckt för att förstå ironin.

Nu eftersom vi var tre stycken som trodde han menade vad han sa, så kan det inte ha varit så lätt att förstå att det var ironi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var ett roligt skämt. :P

Nej men seriöst, man behöver inte spamma isönder inlägget med uttryckssymboler, men en liten ( ;) ) hade ju räckt för att förstå ironin.

Nu eftersom vi var tre stycken som trodde han menade vad han sa, så kan det inte ha varit så lätt att förstå att det var ironi.

Ord!

Hmm tycker att det e synd att hultan inte vill (det e ju fler medlemmar som vill än som inte vill B) borde det inte räcka som anledning till att åtminståne göra ett litet subforum, Tror inte det skulle va svårt att skaffa moderatorer och vad stör det om den finns? om jag säger så här det kommer va fler posts i den än i äldre gta (eller vad den heter) och stunting e som sagt en vääldigt stor del av gta.

Synd att hultan ej vill föbättra :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...