Jump to content

Musiktips


jaeger
 Share

Recommended Posts

Namn: Axel Rudi Pell.

Genre: Rock.

Kommentar: Axel Rudi Pell är ett jävligt bra rockband. Här får ni snuttar på runt 1 minut på dom populäraste låtarna.

här

Skriv gärna vad ni tycker om dom. Cortez och YooShoo behöver inte besvära att ladda ner eftersom bara kommer säga negativa saker. Puss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har mest lyssnat på The Cure - Wish den senaste tiden. Men jag har visst redan tipsat om den.

Artist:Weezer

Album:The Blue One

Låtar:My name is Jonas

Say it ain't so

Buddy Holly

Surf wax America

The world has turned and left me here

Only in dreams osv...underbar skiva.

Redigerad av Streetwave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joey är så jäkla mycket bättre än Adrian. Visst han håller takten och spelar snabbt i Cradle of Filth men Joey är grymmast!

AAAAAHH!!! ja hatar folk som snackar om trumming när dom inte kan sånt... AAAHH.... om du e trummis e de ännu värre :wub:

joey, ja, han e snabb som fan, o spelar bra i slipknot... men ja skulle VERKLIGEN INTE kalla han grymmast..

tror du att alla trummisar spelar sitt bästa o spelar världens jävla grymma beat i varenda låt? nej, dom spelar så som passar låten så de låter bra...

kolla på andra trummisar än joey, så ska du se att de finns många som e mycke bättre än han.. tack för mig :P

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AAAAAHH!!! ja hatar folk som snackar om trumming när dom inte kan sånt... AAAHH.... om du e trummis e de ännu värre ^_^

joey, ja, han e snabb som fan, o spelar bra i slipknot... men ja skulle VERKLIGEN INTE kalla han grymmast..

tror du att alla trummisar spelar sitt bästa o spelar världens jävla grymma beat i varenda låt? nej, dom spelar så som passar låten så de låter bra...

kolla på andra trummisar än joey, så ska du se att de finns många som e mycke bättre än han.. tack för mig :P

Jag har lyssnat på varenda låt av Cradle of Filth ett stort antal gånger, speciellt nya skivan med Adrian vid trummorna, den har jag totalt lyssnat sönder. Jag såg dom live i Fryshuset 3/3, jag VET vad Adrian går för så lägg ner skitnsnacket.

Joey är den trummisen som tilltalar mig mest. Möjligt att Mike Portnoy från Dream Theatre har mer skills men jag gillar Joey bäst. Sen om du föredrar han i Mora Träsk är ju det upp till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...