Jump to content

Läskiga spel


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inget spel har nog skrämt mig som "Silent Hill" gjorde. Uppföljarna också men inte som det första.

"Resident Evil 1" var också världigt kusligt. Liksom delar av uppföljarna.

Ett annat som är ett av de bästa/läskigaste skräckspelen jag spelat är "Realms of the Haunting".

"Ghost Hunter" hade också sina stunder. Liksom "ObsCure". (Fast kännslan försvann mot slutet på spelet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...
Men för sjutton! kan du ta och sköta ditt eget nån gång va?

Kan du sköta ditt? Du blev medlem idag, du har gjort runt 20 inlägg varav minst 5 är uppdragningar och resten inlägg som knappt tillför något. Snälla försök hålla kvaliteten uppe.

Ah well, medan den ändå är uppdragen så är Far Cry rätt läskigt när man är bland trigens och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du sköta ditt? Du blev medlem idag, du har gjort runt 20 inlägg varav minst 5 är uppdragningar och resten inlägg som knappt tillför något. Snälla försök hålla kvaliteten uppe.

Ah well, medan den ändå är uppdragen så är Far Cry rätt läskigt när man är bland trigens och liknande.

men sorry om hela jorden nu går under! Jeez, varför är alla så jävla känsliga här? Patetiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Jag har hört att FEAR skall vara läskigt... Har dock aldrig kört det men, men...

Dom som säger att Doom 3 inte är läskigt... Var med på ett av mina garage lan då jävlar hoppar ni 5 meter genom taket :) Min kompis spelade och vi sitter typ 3 st bredvid honom... Han sitter med headset på högsta volym. Vi som satt runt honom hörde varje steg han tog PGA ljudet >_< han spelar och spelar, hoppar till lite då och då, och sedan BAAM hörde man på fönstret, jag och mina kompisar hoppar till som fan och är i chocktillstånd... Då står min brorsa utanför ochn skrämde oss för att vi spelade doom3... Min kompis som spelade märkte inget för att han hade så hög volym... Brorsan står kvar i fönstret och glor på honom men han märker inget och då petar jag på hans axel och han tittar på mig, jag säger till honom om att titta på fönstret och då så hör man ett Hjärtskärande skrik... Min kompis SKRIKER och springer från fönstret, springer mot dörren och låser dörren!!! Haha vi skrattade som tok genom hela natten medans han bara satt där och andades snabbt!! Hahaha >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STALKER, körde banan med det där x-18-labbet, jag höll på att skita på mig när jag var attackerad av några riktigt sega mutanter. sen senare i banan så var det en öppen dörr till ett rum, jag håller mig på avstånd och tittar in lite lätt och då står en köttbulle på ben med enorma ögon och enorm mun med huggtänder och glor på mig. blev att byta kallingar då >_<

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det så dåligt att folk drar upp gammla trådar, jag ser inget fel med det om dem säger något som har med ämnet att göra. liksom tänk om det var en regel i dagliga livet, "man ska inte diskutera om något man diskuterade om för två år sen"

(seriös fråga, ge mig ett seriöst svar!)

Resident Evil 4, spelar om det nu, inte så läskigt nu men första gången tog det lite på nerverna >_<

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det så dåligt att folk drar upp gammla trådar, jag ser inget fel med det om dem säger något som har med ämnet att göra. liksom tänk om det var en regel i dagliga livet, "man ska inte diskutera om något man diskuterade om för två år sen"

(seriös fråga, ge mig ett seriöst svar!)

Resident Evil 4, spelar om det nu, inte så läskigt nu men första gången tog det lite på nerverna :confused:

Då frågar jag dig, Brukar du snacka om grejor din kompis snackade om 2 års sen?

Nej.

Kommer upp helt plötsligt "OJA, Den låten är jävligt bra".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...