Jump to content

Läskiga spel


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Project zero 1 äger om man vill bajsa ner sig. hade det på nåt kinesikt-liknande språk men då hette det något annat :rolleyes:

Jag provade det sk*t spelet!

Jag spelade i 25 minuter sen fastnade jag vid första dörren där man skulle slå in en kod MED KINESISKA siffror! Efter 3 månader klarade jag det, spelade ytterligare 5 minuter och kom till en dörr till med koder. Klarade efter typ 10 minuter genom tur. Spelade vidare i c:a 20 minuter och kom till en TREDJE dörr!! Blev så sur att jag knäckte skivan och slängde det!

HUR ska man klara det!? Jag är en erfaren spelare men det gick långt över min skicklighet!

Corleone: Nix, har inte X-box så jag får vänta till hösten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att du inte har en Xbox hindrar dig inte från att spela Resident Evil 4 på Gamecube vilket är den ända plattform spelet hittils har släppts på. :rolleyes:

Ah, sorry! jag har lite för tidig ålders demens! Läser ditt inlägg och när jag ska svara har jag glömt vad du skrev! Gamecube menar jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Mumin fixar kalas och Mulle meck serien.  :wacko:

Jag hatar skräckspel. därför håller jag mig borta från dom.

Jag hatar inte skräck spel, jag blir faktist bara lite rädd när jag spelar dom, det är därför jag ska köpa något härligt bra skräckspel så att man blir av med sin fobi :mellow:

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar inte skräck spel, jag blir faktist bara lite rädd när jag spelar dom, det är därför jag ska köpa något härligt bra skräckspel så att man blir av med sin fobi 
Ett citat ur Resident Evil lyder:

Face your fears and survive

Jag rekommenderar dig att köpa re-maken av det spelet.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Project zero 1 äger om man vill bajsa ner sig. hade det på nåt kinesikt-liknande språk men då hette det något annat :P

Är det verkligen så läskigt? På vilket sätt är det läskigt? Är det "hoppa till-skräck" eller?

Gamereactor skrev nämligen, "Ruggigt snyggt och äckligt skrämmande" och "Alltså, jag måste byta kalsonger hela tiden!". Alltså verkar det vara riktigt jävla läskigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...