Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution


Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Säger som nån på xboyz.

Xbox live kostar mindre 2kr om dagen och 2kr om dagen är väldigt billigt om man vill ha roligt. Vill man inte betala så lite så tycker jag man ska göra något annat. Dessutom slipper man massa störiga/småbarn noobs!

Och vem säger att alla s.k "noobs" kommer till dom billigare alternativen? Jag har haft mer kul på mitt ps2 online än med xbox live.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Många var skeptiska mot Microsoft i början...och tyckte inte att de hade i konsoll-branchen att göra...

Nu har de sålt 20-25 milj Xboxar och det är mycket bra för att vara första konsollen för ett helt nytt företag inom spelindustrin.

Man har arbetat upp ett varumärke alla känner till och man har släppt det snabbast säljande spelet genom tiderna, nämligen HALO 2. Det krävdes även ett Microsoft för att till slut knäcka Gran Turismo(Forza Motorsport).

Den här gången har man även många, många fler Japanska spelutvecklare knutna till sig som utvecklar spel för den Japanska marknaden...

Spel online börjar också slå igenom på allvar och där är Microsoft DEFINITIVT inga nybörjare och Sony ligger ljusår efter på det planet och det vet de om...

Förstår inte riktigt vad Sony tänker på... Man ska släppa en svindyr PS3, troligtvis utan hårddisk som standard och sedan försöka satsa stort på att bygga upp sina online-satsningar...detta med Xbox Live som största konkurrent... Vansinnigt!

Inga spel till PS3 kan ju vara optimerade för att spelas via nätet om hårddisken måste köpas till separat... Väldigt många kommer att strunta i en hårddisk till en redan mycket dyr konsoll...garanterat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte att någon ska uttala sig om detta förrän vi verkligen vet. Vem vet vad Nintendo har i bakfickan angående Revolution?

Gamecube är inte bra. Alla säger att Gamecube är barnkonsoll som är sant. Alla säger att det inte är det för dom har Resident Evil. Det är ju det enda spel för större människor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gamecube är inte bra. Alla säger att Gamecube är barnkonsoll som är sant. Alla säger att det inte är det för dom har Resident Evil. Det är ju det enda spel för större människor

Nej men vet du nåt om Rev då?

GC, PS2 och Xbox kan man inte dra in i den här diskussionen tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gamecube är inte bra. Alla säger att Gamecube är barnkonsoll som är sant. Alla säger att det inte är det för dom har Resident Evil. Det är ju det enda spel för större människor

Några "vuxen-spel " till Gamecube:

Resident Evil 0

Resident Evil (remake)

Resident Evil 2

Resident Evil 3: Nemesis

Resident Evil Code: Veronica X

Resident Evil 4

Killer 7

Hitman 2

Enternal Darkness

Prince of Persia 2: Warrior within

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...