Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution


Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Några xbox 360 spel: (så klaga inte på 360:ns utbud)

2days to vegas

Alan Wake

Amped 3

APB

Battle Angel

Battlefield 2 : Modern Combat

Black

Blue Dragon

Bournout Revenge

Call of Duty 2

Call of Duty 3

Chrome Hounds

College Hoops 2K6

Condemned - Criminal Origins

Dark Sector

Dead Or Alive 4

Dead Rising

Demonik

Dirty Harry

Dog Tag

Elder Scrolls IV

FiFa 2006

Final Fantasy XI Online

Frame City Killer

Full Auto

Gears of War

Godfather

Ghost Recon 3

Halo 3

Huxley

Kameo

King Kong

Lost Odyssey

Madden NFL 2006

Metronome

Monster Madness

NBA 2k6

NBA live 06

Need For speed Most Wanted

Outfit

Perfect DarkZero

Possession

Prey

Project Delta

Project Gotham Racing 3

Quake 4

Saints row

Scarface

Secret Service

Shadow Clan

Splinter Cell 4

Stranglehold

The Drive Unlimited

Thesies

Tiger Woods PGA tour 06

Tomb Raider

Tony Hawk American Was

Top Spin 2

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och hur många av dom 30-50 är shooting/rpg eller sportspel?! För det verka nästan vara det enda xb har när det gäller spel.

Spelen jag längtar mest efter är såklart GTA, KZ2 & MGS, men även WarHawk, ett spel där man ska kunna vara flera hundra spelare på samma server, och alla ska kunna ha varsitt flygplan.

Hörde föresten att M$ ska börja stödja HD-DVD (15GB per lager), så kanske 360 får nått nytt istället för den gamla DVDn. Men förhandlingarna skulle avslutas i april och eftersom 360 släpps i november/december så är det tveksamt :shifty::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bryr mig inte om vilken som är bäst, sålänge jag har alla så saknar jag inget spel. Spelen jag vill åt, inte prestandan.

Edit: Samma som Emo, fast med 360 också :shifty:

Du vet hur det funkar :teehee:

grejen är bara att jag gillar inte Xbox fasst om 360 blir grym så är det klart att jag skaffar den också. det återstår att se bara :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur många av dom 30-50 är shooting/rpg eller sportspel?! För det verka nästan vara det enda xb har när det gäller spel.

Spelen jag längtar mest efter är såklart GTA, KZ2 & MGS, men även WarHawk, ett spel där man ska kunna vara flera hundra spelare på samma server, och alla ska kunna ha varsitt flygplan.

Hörde föresten att M$ ska börja stödja HD-DVD (15GB per lager), så kanske 360 får nått nytt istället för den gamla DVDn. Men förhandlingarna skulle avslutas i april och eftersom 360 släpps i november/december så är det tveksamt :shifty::wub:

Vad ska det va för spel då? Äventyr med Rayman? Vilket det finns 1000000spel av till ps2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa inte att jag inte tycker om sportspel, rpg och fps, utan det verka vara vad 99% av alla xb-spel handlar om. Jag tycker både om sportspel och rpg, men fps ska spelas på dator, finns undantag som Halo och Killzone

Öhh, nej  ?

Warhawk är ett slags krigsspel där du kan flyga flygplan eller vara på marken etc. och man ska kunna vara flera hundra online.

Har du sett trailen när hundratals flygplan flyger mot en stad, ett smakprov av vad PS3 klarar av :ph34r:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...