Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution


Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Lånar tråden lite, ska nog köpa xbox 360 redan imorgon. Men vilket tycker ni jag ska köpa som första spel? Ghost Recon? Oblivion?

Och hur sjutton göra man med live, man köper det väl inte i butiken som man gjorde tidigare till xbox? Och vad kostar det?

PGR 3 ska vara bra... Och COD2.

Sen har jag för mig att allt annat till konsolen som hittills släppts är antingen skit eller medelmåttigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden lite, ska nog köpa xbox 360 redan imorgon. Men vilket tycker ni jag ska köpa som första spel? Ghost Recon? Oblivion?

Och hur sjutton göra man med live, man köper det väl inte i butiken som man gjorde tidigare till xbox? Och vad kostar det?

Bra spel enligt mig: Call of duty 2, Dead or alive 4, Oblivion, Ghost Recon AW och FiFa 06 VM om du gillar fotboll.

:blink: Undvik: Perfekt Dark Zero och Battlefield 2 Modern Combat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Haha finns denna topicen kvar , skrev fan för ett år sedan i denna, känns jävla coolt.

aja tror som för ett år sedan att ps3 kommer att vinna för ps3 är bäst !!! :P:D (hoppas nu att ngn spel nörd dampar och kallar mig fanboy !! :P:D:D)

minns jag inte fel så lär de komma ngn kille som heter darkjak och säga att jag inte kan veta det och att han ska köpa en nintendo wii när den kommer ut för att den är den bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha finns denna topicen kvar , skrev fan för ett år sedan i denna, känns jävla coolt.

aja tror som för ett år sedan att ps3 kommer att vinna för ps3 är bäst !!! :P:D (hoppas nu att ngn spel nörd dampar och kallar mig fanboy !! :P:D:D)

minns jag inte fel så lär de komma ngn kille som heter darkjak och säga att jag inte kan veta det och att han ska köpa en nintendo wii när den kommer ut för att den är den bästa.

För det första... fan. Inte en snubbe till med en sån ful avatar. Tyckte det räckte med tommy_killer.

Och vad tror du PS3 kommer "vinna"? Försäljning eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...