Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution


Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Xbox 360

Tänk att kunna spela in Tvprogram (långfilmer? :P) direkt till hårdisken på xboxen och sen lägga över till datorn och lägga ut på internet :rolleyes:

Snacka om att hjälpa antiantipiratbyrån.... Nej men iaf att spela in tvprogram ska bli en höjdare :D Osså gratis onlinespelande :wub:

EDIT: Sammanlagt 5 wub smileysar i ett inlägg :wub:

....Innan den ^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Xbox 360

Tänk att kunna spela in Tvprogram (långfilmer? :P) direkt till hårdisken på xboxen och sen lägga över till datorn och lägga ut på internet :rolleyes:

Snacka om att hjälpa antiantipiratbyrån.... Nej men iaf att spela in tvprogram ska bli en höjdare :D Osså gratis onlinespelande :wub:

EDIT: Sammanlagt 5 wub smileysar i ett inlägg :wub:

....Innan den ^

Gratis onlinespelläge?

FALSKT!

Det kommer finnas rejäla begränsningar för den som kör med XB Live Silver (dvs gratisversionen). Kommer va omöjligt o köra vissa spel, spelarantalet kommer begränsas och allt möjligt.

Den enda konsolen där det blir 100% gratis att spela kommer att vara REVOLUTION (OK, du kommer få betala en tia om du laddar ner en fullversion av vissa retrospel).

VOTE:Revolution

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gratis onlinespelläge?

FALSKT!

Det kommer finnas rejäla begränsningar för den som kör med XB Live Silver (dvs gratisversionen). Kommer va omöjligt o köra vissa spel, spelarantalet kommer begränsas och allt möjligt.

Den enda konsolen där det blir 100% gratis att spela kommer att vara REVOLUTION (OK, du kommer få betala en tia om du laddar ner en fullversion av vissa retrospel).

VOTE:Revolution

Revolution suger! Dom kommer bara släppa massa bebis-spel igen + mario spelen.

Xbox 4 life!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Revolution suger! Dom kommer bara släppa massa bebis-spel igen + mario spelen.

Xbox 4 life!

Hmmm...

Skulle inte tro det!

Dom har uttalat sig om att de ska se till så att den vuxne spelaren (över 30) blir bättre tillfredsställd me nästa generations Nintendokonsoll!

Och kom med RIKTIGA argument som du kan stödja i fortsättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror väl på vad man definerar som "bäst".

jag röstade på rev. eftersom ps3 och 360 har så mycket skitspel. dom vill bara tjäna pengar och skiter fullständigt i vilka spel som man kan köpa till deras konsoll. tycker inte att nintendo tänker på samma sätt när det kommer till spel med kvalité och spel med bajs i.

själv köpte jag ps2 bara för att kunna spela spel som inte släpps till GC (bla. gta).

men om ett spel finns till både ps2 och GC så köper jag det till GC för att stödja nintendo.

ioförsig så köpte jag ett dussin spel när jag va i thailand men eftersom dom är piratkopierade så tjänade ju inte sony ett skit. då kan jag spela k*ken av mig och inte gå imot mina egna principer att jag stödjer fel företag.

over and out

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen PS3 eller Nintendo Revolution, absolut inte en M$ konsol.

Samma här.

Beställde min GC idag och om det visar sig vara ett bra köp kommer jag antagligen att köpa REV.

En annan sak som är säker är att jag kommer att köpa en ps3.

@Ceone: Bäbiskonsoll? Hört talas om spelglädje?

GC var ingen bäbiskonsoll så varför skulle REV bli det?

Kolla bara på spel som Resident Evil och True Crime, är dessa lämpade för femåringar? Knappast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3, och ev. Rev om nåt år när priset ligger runt 1000.

  • PS3 har gratis online
  • 80GB hårddisk(måste tyvär köpas till om inte Sony ändrar sig)
  • Bäst prestanda
  • Blu-Ray, inom 2 år ska det finnas 8-lagers som rymmer 200GB
  • Bästa spelen, enligt mig (GTA, MGS, Ratchet, Killzone, WarHawk)
  • Kan kopplas till två TV-apparater
  • 7 (13) handkontroller kan användas samtidigt)

Vem vill punga ut runt 600 spänn (Live: Gold) per år för att köra online när man kan få det gratis i PS3 och Rev :P

btw, det gratis Live kan man inte videochatta eller spela spel online med :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

REVO! :shifty:

Men vad menas med: "7 (13) handkontroller kan användas samtidigt)" ??? :P

Det är bekräftat att man kan koppla in en kontroll i USB-uttagen, och eftersom det finns 6st USB-uttag så kanske, kanske, man kan koppla in en kontroll i varje plus de 7 vanliga. Men 13 är lite överdrivet, 8 räcker enligt mig :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...