Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution


Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote:PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 :teehee: Nån mer än jag som ska skaffa motorstorm direkt det kommer ut till PS3 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

PS3, och ev. Rev om nåt år när priset ligger runt 1000.
  • PS3 har gratis online
  • 80GB hårddisk(måste tyvär köpas till om inte Sony ändrar sig)
  • Bäst prestanda
  • Blu-Ray, inom 2 år ska det finnas 8-lagers som rymmer 200GB
  • Bästa spelen, enligt mig (GTA, MGS, Ratchet, Killzone, WarHawk)
  • Kan kopplas till två TV-apparater
  • 7 (13) handkontroller kan användas samtidigt)

Vem vill punga ut runt 600 spänn (Live: Gold) per år för att köra online när man kan få det gratis i PS3 och Rev -_-

btw, det gratis Live kan man inte videochatta eller spela spel online med :)

Gratis online har tydligen alla

Tja, om jag får lust kan jag köpa till en extern hårddisk till rev på typ 250GB!

Har du ens hört revs prestanda?

Obekräftad skivtyp för rev

smaken e som baken

Rev kan kopplas till TV eller PC-monitor

Vad ska man med 13 handkontroller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gratis online har tydligen alla

Tja, om jag får lust kan jag köpa till en extern hårddisk till rev på typ 250GB!

Har du ens hört revs prestanda?

Obekräftad skivtyp för rev

smaken e som baken

Rev kan kopplas till TV eller PC-monitor

Vad ska man med 13 handkontroller?

Vad vill du komma fram till?

Att Rev är bättre än PS3?

Inte bekräftat än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vill du komma fram till?

Att Rev är bättre än PS3?

Inte bekräftat än.

Det är ju också minst information släppt om Revolution

Inget snack om saken: PS3 kommer att bli en grym spelmaskin/mediahub, precis som 360'n... En sak som ligger Sony i fatet är dock av ekonomisk art... Microsoft har oändligt mycket mer pengar att pumpa in i Xbox 360 och Xbox Live, än vad Sony har möjlighet att göra med PS3... Jag är inte odelat positiv till detta och Playstation's inlägg om Bill Gates är inte helt utan sanning... När tidningen Play skrev om 360'n fick man lite visioner om stora tefat med MS logga som försökte ta över världen...

Sen tycker jag återigen att det är kul att få lite synpunkter från PS-frälsta... Personligen har jag inte riktigt förstått rivaliteten mellan Ps och Xbox ägare... Det är ju bara en smakfråga egentligen. Båda maskinerna har sina för- och nackdelar, även om jag själv föredrar Xbox och kommer att göra så även framöver...

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gratis online har tydligen alla

Tja, om jag får lust kan jag köpa till en extern hårddisk till rev på typ 250GB!

Har du ens hört revs prestanda?

Obekräftad skivtyp för rev

smaken e som baken

Rev kan kopplas till TV eller PC-monitor

Vad ska man med 13 handkontroller?

Och vad ska man göra med gratis Live, man kan ju inte köra spel online, och det är ju det viktigaste. Man kan inte heller videochatta.

Rev har redan hårddisk, 256 mb flashminne, men om man kan köpa till 250GB hdd är det bara trevligt.

Ingen har hört Revs prestanda, men nintendo har sagt att det inte är lika viktigt och satsar mer på funktioner.

Var har du hört om okänd skivformat? Allt jag hört är att den ska ha GC-skivor och DVD-skivor.

Och 13 är inte bekräftat, men därimot 8st ska man kunna ha, koppla till två Tv-apparater och köra LAN. Man ska kunna köra 7st samtidigt på varje PS3 online också.

ps. Ceones senaste inlägg har inte han skrivit, utan en på xboys.se. Just det Ceone, jag är Playstation -_-

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har mycket svårt att bestämma mig om det här. Vill så gärna att PS3 blir bäst men XBox 360 verkar mycket lovande också och de verkar ha skött det mycket bättre den här gången.

Kommer köpa alla 3 så det kvittar igentligen.

Men jag har tillit för Sony. De har inte gjort oss besvikna innan så PS3 får min röst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger som nån på xboyz.

Xbox live kostar mindre 2kr om dagen och 2kr om dagen är väldigt billigt om man vill ha roligt. Vill man inte betala så lite så tycker jag man ska göra något annat. Dessutom slipper man massa störiga/småbarn noobs!

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga: Vad är KZ2 ??? :angry:

Killzone 2

Xbox live kostar mindre 2kr om dagen och 2kr om dagen är väldigt billigt om man vill ha roligt. Vill man inte betala så lite så tycker jag man ska göra något annat. Dessutom slipper man massa störiga/småbarn noobs!

Ändå har bara var 10:onde xbox-ägare det, fast det är så billigt. Det blir mycket roligare med fler spelare, fast vissa är noobs. Battle.net är gratis och jag tycker inte det blir tråkigare om man kör mot noobs. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...