VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Japp. Vilken av Killinggängets 'serier' tycker du bäst om? Ska tänka alla äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Inte sett alla, men Nile City 105,6 är svårslaget Jaaaaaaaaaauuuuu, gomorron gomorron gomorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Dom flesta är bra, I manegen med Glen Killing är dock.. lite dålig.. dom är så gröna där. Percy Tårar är dock den aldra bästa, finns ingen som slår den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nile City så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Nilecity. Förresten, I manegen med Glen Killing är väl ingen serie? Redigerad 25 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Nile City. Förresten, I manegen med Glen Killing är väl ingen serie? Jo det är det Och det heter Nilecity Är det ingen som sett Percy Tårar eller? Redigerad 25 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jo det är det Och det heter Nilecity Är det ingen som sett Percy Tårar eller? Jo jag. Och jag måste vota på den... I Yymden ser ni. Däh kan ihngen hgöra dig skrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Min topp tre (råkade trycka på null vote men ska vara Annan)Torsk på TalinnEnsamseglaren (från spermaharen)NileCity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Min topp tre (råkade trycka på null vote men ska vara Annan) Torsk på Talinn Ensamseglaren (från spermaharen) NileCity Bara Nilecity som är en serie av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nilecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Vote: NileCity 2.Percy's tårar 3.Glen i manegen. Redigerad 25 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag börjar ju skämmas över medlemarna här.. Percy Tårar är ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vote : NileCity Så jävla bäst Percy Tårar är också rätt bra. Roligt när Robert Gustavsson och Henrik Schyffert står och spottar varandra i ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Percy Tårar är också rätt bra. Roligt när Robert Gustavsson och Henrik Schyffert står och spottar varandra i ansiktet Föredrar basket-delen.. och dom flesta scenerna med Percy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Föredrar basket-delen.. och dom flesta scenerna med Percy Jag gillar inte Percy, han är så seg och tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag gillar inte Percy, han är så seg och tråkig. Va! Bojaka bojaka! Jaja.. du har la inte tillräckligt mogen humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nilecity! Fast Percy Tårar är också bra. Har båda på DVD . Är det bara jag som tror att Weiron i Ottan är baserad på Biffen i Jönssonligan? Han heter Weiron Holmberg och är från Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 105.6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nä nu måste jag kolla lite på NileCity bara för det. Percy är så jävla ful . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nile City ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts