Jump to content

Fotografier


Foo
 Share

Recommended Posts

missupfattat?  >_<

Han försvarar inte Hitler. Han menar att du skriver en massa skit. Och just den här "skiten" handlar om Hitler.

Läs Stora_Tomtefars så borde du fatta vad jag/P-C/Tomten menar.

Det här blev en enda soppa alltihopa. Poängen är iaf att P-C inte försvarar Hitler, hoppas jag iallafall...

Edit: Läste igenom alla inlägg igen. P-C kanske försvarar Hitler, tyckte det var så jäkla korkat så att jag vägrade tro på det, men jag vet inte. Är för trött för det här. Grimmyboy kanske har rätt trots allt.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Läste igenom alla inlägg igen. P-C kanske försvarar Hitler, tyckte det var så jäkla korkat så att jag vägrade tro på det, men jag vet inte. Är för trött för det här. Grimmyboy kanske har rätt trots allt.

Haha jä :ph34r:

nej men jag var lite ironisk med fotot men hitlerjugend p-c verkar inte gilla när man skämtar om hans stora idol så jag ska väl lägga ner innan han skicka massa hitler jugend's på mig :rolleyes:

(info) hitler jugend -->

hj2_501314_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha p-c blir ju arg om man snackar skit om adolf hitler :rolleyes:

HAHAHA nej din skitunge.

jag säger bara att du inte har tagit en bild på honom eftersom han är DÖD!

fattar du? eller måste jag säga det en gång till?

okej då. jag sägar att du ska hålla käft eftersom du inte tagit en bild på honom eftersom han.. är.. DÖD!

hitlerjugend kan du vara själv.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA nej din skitunge.

jag säger bara att du inte har tagit en bild på honom eftersom han är DÖD!

fattar du? eller måste jag säga det en gång till?

okej då. jag sägar att du ska hålla käft eftersom du inte tagit en bild på honom eftersom han.. är.. DÖD!

hitlerjugend kan du vara själv.

Woa! du måste ha problem jag önskar att du hadde vågat säga det till mig på riktigt o se hur tuff du är då :rolleyes:

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woa! du måste ha problem jag önskar att du hadde vågat säga det till mig på riktigt o se hur tuff du är då :wacko:

Precis. Nu är P-C en tönt och du ska bara hålla käften. Annars kan du komma ner till mig så ska jag göra livet surt för dig. Sluta va så jävla töntig och mucka på internet din fjolla.

Eftersom du bara har vart till besvär i den här topicen så vill jag inte se ett enda inlägg till från dig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag postade em komisk bild med adolf hitler vilket inte är förbjudet p-c började svära och säga fula saker= han tigger om att bråka, har jag fel :angry: ?

Dett är den officiella tråden för fotografier som du själv tagit...

Du var offtopic och betedde dig barnsligt och dåligt. Lägg ner det där nu, du har ju redan blivit tillsagd av en mod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag postade em komisk bild med adolf hitler vilket inte är förbjudet p-c började svära och säga fula saker= han tigger om att bråka, har jag fel :angry: ?

Ja det har du.

Du postar en bild på Adolf Hitler, skämtar om honom och är allmänt dryg. P-C påpekar att du inte är rolig och att Adolf Hitler var en stor man(det var han, ingen kan säga något annat) och att du ska sluta larva dig. :angry:

Sen börjar du fjanta dig ännu mer och säger att P-C är en hitlerjurgent..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det har du.

Du postar en bild på Adolf Hitler, skämtar om honom och är allmänt dryg. P-C påpekar att du inte är rolig och att Adolf Hitler var en stor man(det var han, ingen kan säga något annat) och att du ska sluta larva dig. :angry:

Sen börjar du fjanta dig ännu mer och säger att P-C är en hitlerjurgent..

Han började med att svära, sen tog han hitler i försvar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det har du.

Du postar en bild på Adolf Hitler, skämtar om honom och är allmänt dryg. P-C påpekar att du inte är rolig och att Adolf Hitler var en stor man(det var han, ingen kan säga något annat) och att du ska sluta larva dig. (w00t)

Sen börjar du fjanta dig ännu mer och säger att P-C är en hitlerjurgent..

Puzzizar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...