Jump to content

3D-film


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Ingen som gör hus? Kom igen, nu, vi har rätt stora områden att täcka när det gäller hus. Jag menar, hustak där det är polis vs. huvudpersoner, vi har biljakter, och vi har alla scener utom den första där det behövs hus! Hus, hus hus! Jag har gjort et par, men jag tror man märkar om det bland 40 hus bara finns tre sorter av dem.

Gjorde ett skabbigt hus snabbt.

Hus.3ds

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 147
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Få se hur det ser ut i ditt program.  :huh:

Hur menar du?

Ehm, nu håller jag på med det stället huvudpersonen först kommer ut. Hans hus är det näst närmast skärmen åt vänster, vapenbutiken mitt emot. Sedan tänkte jag att det blir någon slags biljakt längs med den här gatan. I slutet kolliderar den med den där andra butiken, varefter alla springer åt vänster upp på hustaken som inte är där nu, men ändå.

Vad säger folk?

post-24-1119911959_thumb.jpg

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du?

Ehm, nu håller jag på med det stället huvudpersonen först kommer ut. Hans hus är det näst närmast skärmen åt vänster, vapenbutiken mitt emot. Sedan tänkte jag att det blir någon slags biljakt längs med den här gatan. I slutet kolliderar den med den där andra butiken, varefter alla springer åt vänster upp på hustaken som inte är där nu, men ändå.

Vad säger folk?

Hur mitt hus ser ut när du öppnar det i ditt program, med texturer. Ser det dock längst bort. :huh:

Usch, tråkigt med så mycket tegel, mer röda och färgglada hus!

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack ^_^ Det är 3437 polys, är det bra/dåligt? Vad händer om det är för mycket polys? Kan filmen typ lagga då eller?

Nä, men den tar längre tid att rendera, vilket den kommer att göra ändå. Jag har gjort många småfilmer, och effekter tar låååång tid att rendera. Antagligen kommer väl den delass upp i flera delar som sätts ihop sedan, mem det tar ändå ett tag. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...