Jump to content

3D-film


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Storyn borde vara ungefär såhär alltså:

Killen (Vincent?) sitter vid datorn. Han spelar en stund, och för att inet göra det allt för jobbigt så ser man snett bakifrån (alltså inte vad han spelar). Efter en stund så bli han förbannad och slänger musen i väggen och tangentbordet river han ner på golvet. Han rusar ut från lägenheten i ett sjuvåningshus och väntar på hissen, när den kommer så kliver han in och åker ner. Pistol får han tag på av en gubbe nere vid parken. Sedan så snor han en bil där och kör in till centrum där han rånar en vapenaffär på vapen och börjar skjuta glas hejvilt. Sedan kommer polisbilar (2st) och han skjuter ner två av poliserna. Sedan så är det tre kvar, och Vincent hoppar då in i sin bil igen och biljakten börjar. Efter lite finfina stunts och så så blir han tagen och slutscenen är när han blir dömd i domstol. SLUT

Bra?

Sen så måste vi nog bestämma ännu mer exakt vem som ska göra vad.

Tycker slutscenen ska vara lite mer år det snopna håller, som i 'pwned'cs-filmen där killen skjuter sig själv i slutet. Han kan stoppa min granat i munnen så skallen sprängs. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 147
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Tycker slutscenen ska vara lite mer år det snopna håller, som i 'pwned'cs-filmen där killen skjuter sig själv i slutet. Han kan stoppa min granat i munnen så skallen sprängs. :(

Det är svårt att animera en skalle som sprängs. Men, man kan ju göra att skärmen blir svart tillsammans med ett explosionsljud, verefter eftertexterna kommer (de skall vi väl ha med?). Vi får se, Panimala, lille :angry:

@Vinnecol

Okej, ett snopet slut, vi förstår :teehee:

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är svårt att animera en skalle som sprängs. Men, man kan ju göra att skärmen blir svart tillsammans med ett explosionsljud, verefter eftertexterna kommer (de skall vi väl ha med?). Vi får se, Panimala, lille :angry:

@Vinnecol

Okej, ett snopet slut, vi förstår :(

Bara en svart ruta, explosionsljud, och sen så är huvudet borta. Han faller ner på knä, och sen på marken. DÖD! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan idé är att skapa en liten interaktiv Gtasajts värld.

Man gör altså byggnader till olika medlemmar, t.ex "Kabooms bar" osv..

Och en stor kyrkogård med alla bannade medlemmar :( .

Först kan ni filmen utspelas i denna "värld", men så kan ni hitta på lite fler saker att göra med "världen".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan göra mig sj med en 3d model från vicecity tror jag med... om det skulle behövas, jag kan ju vara han som säljer vapen :(

Bra idé! Släng ihop en samling av din vapen (Försök att sänka ployvärdet på dem, jag har sett dina vapen) och fixa dig själv, eventuellt affären om du vill, annars fixar jag det.

@Kaboom

Jättebra idé. lite svårt bara när det finns flera tusen medlemmar. Vi får väl ta de som uträttar något i filmen, samt några av de ovriga pojkar och flickor vi gillar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé! Släng ihop en samling av din vapen (Försök att sänka ployvärdet på dem, jag har sett dina vapen) och fixa dig själv, eventuellt affären om du vill, annars fixar jag det.

@Kaboom

Jättebra idé. lite svårt bara när det finns flera tusen medlemmar. Vi får väl ta de som uträttar något i filmen, samt några av de ovriga pojkar och flickor vi gillar!

Jag har varit utmärkt stöd samt gjort en värdelös pinne a.k.a. granat plus story. :teehee:

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man inte göra så att huvudpersonen (någon medlem på GTA-sajten), möjligen Store_Tomtefar (som kom på Idén) sitter vid datorn och klickar runt på GTA sajten lite...

Då kan man också lägga in en bild på GTA-sajten på datorn ;)

Efter en stund trötnar han och går ut istället där han träffar en annan person från GTA-sajten. De tänker att "leka GTA" :angry: och går och köper lite vapen...

I vapen affären (Ammunation?) står en annan medlem (GRIM?) och de köper några olika...

I bakgrunden ser man någon som skjuter på skjutbanan.

EFter att de köp sina vapen går de ut och polisen ser dem med alla vapen.

De sjuter mot polisen lite och springer sedan mot en bil som står parkera och hoppar in i den och åker snabbt iväg. Polisen följer efter och alla skjuter lite fram och tillbaks ;)

Efter en stund får den snodda bilen punktering och den sladdar in genom ett skyltfönster till en Musik affär (Foo´s Music Store). Där jobbar (JAG!?) :teehee:

De 2 personerna i huvudrollerna hoppar över bilen och springer ut bakdörren och upp för en brandtrappa till taket. Poliserna följer efter..

Uppe på taket så springer Huvudperson 1 och hoppar över till ett närligande tak...

person 2 hopar men ramlar ner på marken..

En av poliserna hoppar över medan de andra poliserna inte vågar...

Jaken på taket fortsätter med att taket tar slut och person 1 måste stanna...

Polisen säger åt honnom att vända sig om. Då tar han (1) fram sin pistol och vänder sig snabbt om... och PANG! så blir han skjuten (1)

Vad tycks??? :(

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé! Släng ihop en samling av din vapen (Försök att sänka ployvärdet på dem, jag har sett dina vapen) och fixa dig själv, eventuellt affären om du vill, annars fixar jag det.

@Kaboom

Jättebra idé. lite svårt bara när det finns flera tusen medlemmar. Vi får väl ta de som uträttar något i filmen, samt några av de ovriga pojkar och flickor vi gillar!

Min polycount på min mac-11 e 3k och min vp70m 1,5k och min spas12 2,9k och min g3sg1 4k med alla tillbehör på annars 3,2k så polycounten e inte så hög men jag ska lägga upp bilder på alla dom så får du ta vad di vill ha :(

jag gör nya vapen hela tiden så destulängre du väntar ju mer får du

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...