Jump to content

3D-film


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 147
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill inte verka kritisk, men innan alla börjar prata om vad de vill ha med och att ni själva vill vara med så tycker jag att vi ska ha bestämt exakt allt som ska vara med.

Då kör vi väl Foos idé. Räkna dock med att lite kommer att bli struket så det blir för jobbigt att animera, men vi ska vara så troga vi kan.

Jag har nu gjort det första rummet som kommer vara med i filmen då vår vän som ska gå bersärkagång sitter vid datorn. Tyvärr så blev hela screenen skev, och jag kan inte göra något åt det, men strunt i det. Vi behöver fler som gör modeller nu när Marquis har lämnat oss. Just nu så är det jag, AE-Dave och GRIM som står för modeller. Kan ni två tänka er att göra omgivningar utomhus? Och kan någon annan tänka sig att gkapa simpla modeller av kanske hus och dylikt?

post-24-1119895567_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kör vi väl Foos idé.

YES!!! :(

Räkna dock med att lite kommer att bli struket så det blir för jobbigt att animera, men vi ska vara så troga vi kan.

Det hade jag räknat med.

T.ex. Scenen där bilen kör in genom skyltfönstret blir nog rätt avancerad, men då kan man göra så att de stannar utanför butiken och springer in genom dörren :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YES!!! :(

Det hade jag räknat med.

T.ex. Scenen där bilen kör in genom skyltfönstret blir nog rätt avancerad, men då kan man göra så att de stannar utanför butiken och springer in genom dörren :teehee:

Krossat glas borde inte vara helt omöjligt, jag är rätt säker på att jag höll på med glas och så förut, kanske kan hoppa in och hjälpa till lite på vissa ställen om ni möter problem.

Hittade det, upladdar snart en provfilm.

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé! Släng ihop en samling av din vapen (Försök att sänka ployvärdet på dem, jag har sett dina vapen) och fixa dig själv, eventuellt affären om du vill, annars fixar jag det.

@Kaboom

Jättebra idé. lite svårt bara när det finns flera tusen medlemmar. Vi får väl ta de som uträttar något i filmen, samt några av de ovriga pojkar och flickor vi gillar!

Ni gillar mig va ? :'(

TA MED MIG ! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som gör hus? Kom igen, nu, vi har rätt stora områden att täcka när det gäller hus. Jag menar, hustak där det är polis vs. huvudpersoner, vi har biljakter, och vi har alla scener utom den första där det behövs hus! Hus, hus hus! Jag har gjort et par, men jag tror man märkar om det bland 40 hus bara finns tre sorter av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...