SimonJ Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Battlefield: Heroes tror jag klassas som ett MMO. Okej, jag trodde inte att det var ett MMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Idag fick jag min Beta-nyckel till BF: Heroes! Det ska bli kul att testa det, någon mer som har fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Idag fick jag min Beta-nyckel till BF: Heroes! Det ska bli kul att testa det, någon mer som har fått? Beta-keys, nu? Fick min i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Beta-keys, nu? Fick min i somras. Jag har inte fått någon ännu men det kan kanske bero på att jag anmälde mig till betan för några veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Någon som fortfarande spelar Forgotten Hope? Originalversionen då, till BF1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Jag har inte fått någon ännu men det kan kanske bero på att jag anmälde mig till betan för några veckor sedan. Jag anmälde mig i januari och fick en idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Anmälde mig sen i janurari och inte fått nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Game-play+Intervju av BF1943: http://gdc.gamespot.com/story/6206929/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag tror jag har kvar min BFH beta key som jag inte har orkat använda om nån vill ha säg till. Om den inte har försvunnit så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag tror jag har kvar min BFH beta key som jag inte har orkat använda om nån vill ha säg till. Om den inte har försvunnit så att säga. Jag tar den gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag tar den gärna. Du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Du har pm Tacka, men vart skriver jag in koden jag fick av dig? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Tacka, men vart skriver jag in koden jag fick av dig? =) Oj vänta du ska få ett till PM av mig där det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Bad Company 2 trailer: http://www.gametrailers.com/player/47330.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Bad Company 2 trailer: http://www.gametrailers.com/player/47330.html Riktigt najs! Fin ond cirkel det blev också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Oj vänta du ska få ett till PM av mig där det står. Nu har jag spelat i någon timme och det är skojigt! Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Nu har jag spelat i någon timme och det är skojigt! Man tackar. Varsågod tänkte att nån kunde få min BFH key då jag aldrig användt den så den kom till nytta iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Går det på något sett få battlefield till 1650x1050 16:10? Har sökt på google men hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Vilket av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Det är väl bara BF2 och BF2142 som man inte kan köra i widescreen? Jag kör då mitt BF2 i wide, och jag gjorde såhär: http://www.bfhq.se/forums.php?m=posts&q=35061 Hur gör man för att få Basic Knife Badge eller vad den heter? Det är ju omöjligt att försöka döda 10st tror jag med kniven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts