Jump to content

Marilyn Manson


vinnecool
 Share

Recommended Posts

Ja, vad tycker ni om denna artist?

Personligen tycker jag han är störd, men jag älskar verkligen hans musik!

Slutgarden är en underbar låt!

Vad tycker ni?

(svara helst inte om du inte hört mer än två låtar)

Oups, höll på att glömma, kom gärna med en förklaring till varför du gillar honom/inte gillar honom o.s.v.

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst.. Ni tror på det också eller? Jag vet ioförsig inte.. Har däremot hört att han inte ville fortsätta med en konsert för att publiken inte ville stampa ihjäl eller nåt hundvalpar han hade kastat ut :lol::wub: . Hans musik är okej. Orka bry sig om hur han är och sånt. Man får la vara som man vill... Så länge jag gillar det :huh: .

Här kan ni läsa om rykten och sånt http://www.spookhouse.net/rumormill/rumors.html

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst.. Ni tror på det också eller? Jag vet ioförsig inte.. Har däremot hört att han inte ville fortsätta med en konsert för att publiken inte ville stampa ihjäl eller nåt hundvalpar han hade kastat ut :lol::wub: . Hans musik är okej. Orka bry sig om hur han är och sånt. Man får la vara som man vill... Så länge jag gillar det :huh: .

Här kan ni läsa om rykten och sånt http://www.spookhouse.net/rumormill/rumors.html

Haha, fan va många rykten.. ;)

Nej, jag tror nog inte heller på nån av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avgudar fan Manson. hans musik är underbar :huh:

och han själv, så jävla cool.

han är så jävla mycket mer annorlunda än alla andra artister, han är helt cp i huvet, det är därför han är så känd :wub:

Han är helt enkelt cool, å jag sska se han på hultan :lol:

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker han är helt värdelös. Han gör inga egna låtar, han gör bara covers och han verkar allmänt sjuk och försöker bara spela galen hela tiden.

Snackar du för skit? han har gjort skitmånga låtar?

då säger jag att tubac suger, han gör bara covers å inga egna låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackar du för skit? han har gjort skitmånga låtar?

då säger jag att tubac suger, han gör bara covers å inga egna låtar.

Okej, han kanske har gjort ett par få låtar. Men det mesta han har gjort är bara covers.

Även om du inte vill tro på det, så är det så.

Btw, jag går efter fakta, du går efter att ge igen. Du vet, Tupac skrev faktiskt alla sina texter själv. Från första början. Men du kanske gillar människor som Manson, och vill svärta ner alla andra artister för på ren "kamp" har inte Manson en chans mot andra grupper/artister.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...