Jump to content

Tycker du att Funnylin sköter sitt arbete?


GT4
 Share

Tycker du att han är bra som moderator?  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest CombatCraft90

Ja, absolut! Idiotisk poll :rolleyes:

Ganska uppenbart att an sköter sitt jobb? (Bild)

Vote: Ja *Strycker alldrig låst, blahbhalbhlalba*

post-22-1117478848_thumb.jpg

Redigerad av CombatCraft90
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det händer väl att han och de andra "modsen" sköter sina jobb, men det händer väl också att de spelar tuffa och tror att de är "högre" än alla andra...

Den där member no. 10 brukar vara ganska tydlig med att han joinade tidigt och försöka få mer respekt igenom det också :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där member no. 10 brukar vara ganska tydlig med att han joinade tidigt och försöka få mer respekt igenom det också :rolleyes:

Sluta klaga på Arman nu. Han borde vara Moderator. Han är den fräckaste på hela forumet och de flesta verkar respektera honom (vilket inte alla gör mot moderatorerna).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja, han låser aldrig mina trådar

fasst sen spelar det ingen roll om han stänger mina trådar. om han anser att jag gjort en dålig tråd som inte leder någon vart eller som blir för överdriven så har han rätt att stänga den. han gör det som behövs göra.. tror inte di t.ex. skulle göra ett bättre jobb... faktist tror jag inte du skulle göra ett halvettigt jobb ens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin har jag inget emot. Alla gör väl misstag, men Funnylin gör inte alltför många.

Rent allmänt om moderatorer, så tycker jag de flesta sköter sina jobb prima. Med "de flesta" menar jag KalleR, Arvid, Funnylin och Topp3... you do the math...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och jag tror nästan snart att han ska låsa den här tråden för att han blir utskämd.

:rolleyes:

Vad vill den här grabben egentligen?
Sköta sitt jobb? :P

Nah...världsherravälde.

Jag är ny här i Gtasajten.

Välkommen. ;)

Vad tycker ni att jag har gjort för fel med den här tråden? Här är tråden!

Tycke själv att det var onödigt att göra en poll av den frågan.

Skriv gärna kommenterar, han tror att han äger forumet och vill inte bli störd.
Är medveten om att jag inte äger forumet.

Allvarligt, det är ju mitt.

Tack.

Varsågod. :P

*Låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...