_EmiL_ Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Metallica Black Sabbath Nirvana Led Zeppelin HIM Pantera UPDATE KOMMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Typ Inflames The used Bullet for my valentine Silverstein Sum 41 Simple plan Yellowcard Blink 182 Finch soilwork Gillar många mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Katatonia. In Flames. Arctic Monkeys. Placebo. Trivum. Roadrunner United. Fort Minor. System Of A Down. Disturbed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag uppdaterar min då! Death. Metallica. Slayer. Pantera. Black Sabbath. The Haunted. System of a down. Pink Floyd. Frank Zappa. Entombed. Dismember. In Flames. At the gates. Blev lite fler än tio men vafan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 D12, Cypress Hill, Rage Against The Machine, N.W.A Obie Trice, Bizarre, Trick-Trick, Busta Rhymes, Dr. Dre, Eminem, Ganska mycket hiphop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Timbuktu. Looptroop. Helt Off. Creedence Clearwater Revival. Coldplay. Kanye West. Toots And The Maytals. Bob Marley. System of a Down. Big L. Gangstarr. Ett par som jag kom på nu, finns många mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Neil Young Bob Dylan Jimi Hendrix Leonard Cohen Pink Floyd John Lennon Simon and Garfunkel Van Morrison Eric Clapton John Sebastian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Hardcore Superstar System of A Down Angels and Airvawes Blink 182 Audioslave Coldplay U2 Rise Against Ill Niño KoRn Svårt att välja just tio band som ska representera min musiksmak. Men de där är väl de jag iaf lyssnar mest på. (Lite fler: Håkan Hellström Fort Minor Rolling stones Taking back Sunday. m.m.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Bob Dylan John Lennon Simon and Garfunkel Franz Ferdinand Arctic Monkeys Bloodhound Gang The Beatles Frank Zappa Leonard Cohen In Flames Sedan har jag lite strölåtar, där jag är kär i just den låten... Ozzy Osbourne - Dreamer Keffat Liv - Julenatt Silvernatt Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind of Music Jeff Buckley - Hallelujah Fool's Garden - Lemon Tree Bob Marley - Iron Lion Zion ... Och fan, 2PM - Tetris... Den är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Laakso Frank Zappa Disturbed Razorlight Bob Dylan Elton John Kent Red Hot Chilli Peppers Misfits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Bob Marley Hammerfall Det är väl dom banden/artister jag lyssnar på. Sen lyssnar jag ju på massa låtar från andra artister men då är det oftast bara en eller två låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Har jag skrivit i den här tråden förr? Äh, whatever: Annihilator Amon Tobin Ressurrector Dark Lotus Vital Remains Blue Man Group Trans-Siberian Orchestra Midnight Syndicate Insane Clown Posse Tool Observera dock att denna lista inte gör min musiksmak särskilt mycket rättvisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Här kommer min lista bredd som attans! AZ Styx Metallica Immortal technique U2 Angra Ayreon Dream Theater Common Frank sinatra ( bonus sizzla) and there you have it! Redigerad 14 april, 2006 av wiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Blink 182 Angels and Airwaves The Killers Backyard Babies The Offspring Green Day Looptroop Autopilot Off KoЯn Linkin Park Jag gillar många mer som inte får plats. Måste bara säga Good Charlotte också. Redigerad 17 april, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Blink 182 Boxcar Racer CkY Slipknot Metallica Good Charlotte Sum 41 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) D12, Cypress Hill, Rage Against The Machine, N.W.A Obie Trice, Bizarre, Trick-Trick, Busta Rhymes, Dr. Dre, Eminem, Ganska mycket hiphop... Ganska? 9/10 är hiphop. Timbuktu. Looptroop. Helt Off. Creedence Clearwater Revival. Coldplay. Kanye West. Toots And The Maytals. Bob Marley. System of a Down. Big L. Gangstarr. Ett par som jag kom på nu, finns många mer.. Tycker mer det ser ut som tio. Ett par = två (2). Kan även användas som "några", men tio är mer än "några". Nu har jag uppfyllt min irritationskvot för natten. Redigerad 15 april, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ganska? 9/10 är hiphop. Tycker mer det ser ut som tio. Ett par = två (2). Kan även användas som "några", men tio är mer än "några". Nu har jag uppfyllt min irritationskvot för natten. Vad får du ut av det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Vad får du ut av det där? Harmoni i kroppen. Ja, jag talar för Curly "Cullan" [insert random 2nd nick]. Redigerad 15 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Harmoni i kroppen. Ja, jag talar för Curly "Cullan" [insert random 2nd nick]. Curlboll heter han i efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Curlboll heter han i efternamn. Hoho, Curly "Cullan" Curlboll, det är grejer det. Nästan så han får en plats i listan. Bob Dylan John Lennon Simon and Garfunkel Franz Ferdinand Arctic Monkeys Bloodhound Gang The Beatles Frank Zappa Leonard Cohen In Flames Curly Curlboll Tjoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts